Grønne fingre …

er noe jeg ikke har! Men jeg er derimot en veldig god kunde på plantasjen. Haha, i dag var jeg nødt til å ta turen igjen. Jeg kunne sikkert unnskyldt meg med at blomstene mine døde da vi var på ferie denne sommeren, men det blir nok litt for tynt. De var da brune allerede før det. Også jeg som ELSKER blomster da. Skjønner ikke hvorfor jeg må ta livet av de hele tiden. Jeg bare glemmer å vanne litt innimellom, og hvis de de blir litt brune så gir jeg opp og lar de dø. Her må jeg si jeg har et stort forbedringpotensial. Jaja, vi får se hvor lenge de nye blomstene får leve da. Det var salg på pyntestein i dag, så da ble jeg nødt til å ta med det hjem også – det ble riktig så fint synes jeg. Jentene kommer nok til å plukke ut en etter en stein, men det er da alikevel bedre enn at de graver i jorden og blir brune fra topp til tå. (jeg la duk i mellom jorden og steinene)

– Rosene var de eneste gjennlevende blomstene denne gangen ^^, –

Jeg fikk lekt gartner mens jentene tok dagluren og da de våknet kunne vi nyte sommeren som fremdeles er her, på plattingen. Det er ikke mye som slår det. I hvertfall ikke når vi alle tre klatrer opp i hengekøyen og husker med stor fart. Da ler vi til vi har krampe i magen alle tre. Takk Otilie, takk Olivia for at dere får meg til å sette pris på hver eneste dag i livet mitt <3 

 

10 kommentarer
    1. Det må være helt utrolig deilig med en så stor og fin uteplass! Og jentene dine er jo helt utrolig gossine <3 Nyyyyt siste del av sommeren, det fortjener du!

    2. grønne fingre på uteplanter? uff det har ikke jeg heller,men i år er det kun stemora som har gått dunken her heldigvis! jeg skylder på været :-p
      nydelig uteplass dere har,flott med de kassene!

    3. Du skriver så fnatastisk bra! Den siste setningen satte i gang et tankespinn i hodet mitt! Jeg kommer til å skrive den ned og ta den frem neste gang det går ei kule varmt her i heimen? 😉 Takk for en fin blogg, fine bilder og masse fin inspirasjon! 🙂

    4. du får lage deg et selvvanningssystem! det må jo være den perfekte oppgaven for deg å finne ut av, så holder blomstene seg fine uten at du må huske på å vanne så ofte! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg