Nytt hjemmesydd antrekk

Men ikke av meg denne gangen. I går var søsteren min, meg og tre av barna våre på besøk hos tante og onkel. Tante ringte meg og sa at de hadde vært en tur på stoff og stil og da hadde det blitt med så mye stoff at hun hadde sydd litt til jentene.

Jeg har jo sydd de samme buksekjolen til jentene tidligere, men de begynner å bli for små nå for ikke å snakke om at de er VELDIG slitt. Jeg er helt sikker på at dette plagget er det mest brukte plagget jeg har hatt til jentene. Jeg synes buksekjolene er så utrolig søte på, og så behagelige de må være å bruke. Så jeg ble veldig glad da vi fikk disse i nytt mønster og større størrelse. Det som også var litt moro var at mamma har sydd kyser til jentene tidligere i samme stoffet, så da hadde jeg plutselig et lite sett ^^, (mønsteret på buksekjolene finner dere på stoff og stil)

Siden været fremdeles er veldig deilig, tok vi frokosten ute i dag også. Vi tok turen innom mor og besse som bor ti minutter unna tante og onkel i går, og gjett om min søster og meg følte oss heldige da vi kom til den deilige lukten av mors hjemmebakte brød. Så godt og så mange barndomsminner. Lykke og få med seg et hjem <3

Nå skal jeg sette sammen en liten gave som jeg gleder meg til å vise dere i morgen, senere i dag skal vi feire svigers som har vært gift i 30 år i morgen. 

Ha en strålende helg!

 

6 kommentarer
    1. Jeg tror du må ha verdens hærligste jenter, så utrolig heldige dere er!:) Og ikke minst du, du virker som den nydlige personen, og ikke minst sterk som er en så flink og god mamma til de søte jentene! Du står virkelig på, og hvordan du får tid til alle prosjektene dine og samtidig være en så sterk og god mamma er helt utrolig! Det beundrer jeg deg virkelig for:) Håper bare at den dagen jeg selv blir mor at jeg bare klarer å rekke deg opp til knærne, for du er virkelig et godt forbilde å ha!:D Har fulgt bloggen siden du startet den og jeg blir like imponert over deg hver gang jeg er innom å leser. Stå på! Du gjør virkelig en fantastisk jobb og det gleder meg at du deler det med oss andre, for vi trenger å se mer av sterke og flinke mammaer som deg:)

    2. Har du oppskriften på denne? Hadde vært morsomt og kastet seg ut i det, og prøvd å sy selv. Kjempe fin blogg…., stå på:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg