Side2/Foreldre blogger!

Er det noen som la merke til en stor forskjell på bloggen ? Kanskje ikke så vanskelig når hele designet er endret, litt vemodig å miste det fine designet som var laget bare til meg, meeen – Herreguuud så gøy da! Jeg har jo hatt en liten (les; stor) drøm om å komme med i lagspillet til side2/nettavisen siden bloggen begynte å bli ganske mye større enn jeg hadde planlagt. 

Og for et par mnd siden tikket det inn en mail fra prosjektleder/bloggansvarlig hos nettavisen om et samarbeid med side2/foreldre. Sist uke var jeg i Oslo og snakket litt samt hilset på noen av mine nye samarbeidspartnere. Dette gir virkelig inspirsajon til bloggingen fremover, og jeg kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg for hver dag, gleder meg til nye utfordinger og kreative innlegg. 

Dere får unnskylde om alt ikke er helt som det skal de første dagene 🙂 

Fin tirsdag til alle dere :*

 

19 kommentarer

Siste innlegg