VM Heste Sport

Da var en ny uke allerede godt i gang. Jeg var så trøtt i dag tidlig at jeg ikke orket å bry meg om vekkeklokken 07:30, skudde den av og sov til jentene våknet 09:30. Det føltes veldig godt der og da, men jeg må innrømme at jeg egentlig hater å sove så lenge, for jeg mister så mye av dagen. Morgentimene er så gull verdt, jeg har normalt et par timer for meg selv før jentene står opp og da får jeg gjort unna litt husjobb og datajobb før dagen med to små setter i gang. Vi var ikke ferdig med frokosten før klokken nesten var 11 siden vi koset oss litt ekstra med egg og bær.

Klokken 11 måtte selsagt TV på – det er jo VM i heste sport. Og flaks for meg (eller til BT’s frykt) ser det ut til at vi kommer til å få to herlige hestejenter ^^,  

sHjYAZjxvy

Farmora til jentene kom også med boller, så det ble virkelig en god start på uka for store og små. Nå er det daglurtid og jeg er nødt til å få gjort noe fornufting. 

Titter nok innom bloggen senere i dag. 

Enn så lenge, ha en fin start på uken 🙂

12 kommentarer
    1. Vell, det er deilig å få med dagen, men noen ganger roper kroppen etter noen ekstra timer på morgen :)Jeg var ikke ute av sengen før rundt 11 idag 🙂

    2. Såå søt, spørs om ikke dere har en eller flere hestejenter i hus 🙂 Sitter og ser på jeg også, spennende og gøy, særlig for meg som går hjemme hver dag!

    3. Niiihiihii 😀
      Søteste 🙂 Ha en fin uke dere også! 😀
      PS: Hos oss startet dagen rundt 05.45, men vi fikk drøyd det til 06.15 før vi sto opp 😉 Today like every day :p Det positive er at dagen får mange timer 🙂

    4. Hei. Nydelig blogg og nydelige jenter! Er fast tilhenger av bloggen din og har fulgt med siden folk oppfordret deg på instagram til å lage deg blogg. Derfør lurte jeg på om du kunne lage et innlegg der du deler hvordan språkkunnskapene til jentene dine har utviklet seg? 🙂

    5. TENK at endelig viser NRK noe annet enn SJAKK i flere timer! Er så digg med VM i hestesport..DETTE har eg ventet på. Nå håper eg de bare viser VANVITTIG mye fra Oslo Horse Show også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg