FREEDAG!!!

Min FAVORITT dag i uken! Jeg startet dagen i dag med å sy og sy og sy litt mer, må ha ferdig noen ting til og kan glede dere med at kjolen og muligens også haremsbuksa kommer med i kolleksjonen min, så derfor måtte jeg sy noen prototyper til ^^, 
Etter dagluren tok jentene og jeg turen til et kjøpesenter for å handle inn gaver til trippel bursdag som vi skal til i morgen.

Akkurat nå lurte jeg på hva i alle dager jeg skulle finne på, for det er fredag så BT lager pizza – ikke bare er det hjemmelaget pizza med både bunn, pizzasaus og kjøttkaker som er laget fra bunnen av, det er pizza’en til min samboer som slår en hver pizza i denne verden. Den er bare såååå god, og kanskje ekstra god fordi jeg slipper å lage mat selv. Nyte nyte! 

Så hva gjør jeg, jo jeg tar meg en timeout i sofaen med mr. mac og www.stineskoli.blogg.no 

Jeg har bare lyst til å ønske alle en riktig god helg, og takke for all den fantastiske tilbakemeldingen jeg har fått den siste tiden. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få gitt noe tilbake til alle dere herlige!

 

13 kommentarer
    1. Jeg har lest bloggen hver dag, og tenkt tusen ganger at jeg skulle kommentere og stemme og skryte, men har jeg fått gjort det ? neida ! Med to små og litt for mye å gjøre om dagene, blir det til at jeg leser og glemmer å kommentere! Men nå har fredagsroen inntatt huset og jeg må få sagt at klærne du lager er nydelige og jeg gleder meg til å kunne kjøpe et plagg eller to! I tillegg er det utrolig inspirerende å se hvordan du lager nye møbler og innreder huset, er selv veldig lite kreativ, men d du gjør, smitter over! I tillegg er dine to jenter til å spise opp! Må innom bloggen hver dag, og skal bli flinkere å kommentere. Ønsker deg og dine en fin helg! Hilsen Ingrid

    2. Du gir jo noe tilbake! Du gjør en perfekt jobb med blogging (skjønner ikke at du får tid), OG du jobber masse for å få ferdig klær som VI ka kjøpe. Herlige deg, det er vi som skal takke deg 🙂

    3. Ingrid: så hyggelig at du la fra deg et spor denne gangen da, Ingrid 🙂 jeg skjønner hva du mener, det tar jo litt ekstra tid å sette seg ned å svare, men du skal vite at jeg setter stor pris på det 🙂 så tusen takk og ha en flott helg.

    4. Anonym: nå fikk jeg frysninger nedover hele ryggraden <3 kjære vene, jeg trur ikke jeg klarer å forstå at jeg gir noe tilbake, det blir litt uvirkelig dette med lesertall, men når jeg får slike kommentarer så føler jeg meg så ufattelig heldig:-) tusen takk, ha en strålende helg <3

    5. Du har verdens fineste jenter, og jeg gleder meg hver dag til å se på bloggen din om det har kommet noen nye innlegg 🙂 Du lager rett og slett en av dagens små høydepunkt i en ellers ganske monoton hverdag. Jeg har alltid hatt lyst på tvillinger, men har enda mer lyst på nå! 🙂 Masse masse lykke til med kleskollesjonen, den blir garantert kjempefin!! 😀 mange klemmer fra Ingrid 🙂

    6. Ingrid 2: så utrolig hyggelig å høre ^^, kanskje du en dag er så heldig å få tvillinger, hvis ikke blir du nok like fornøyd med en 😀 barn er en gave uansett <3 tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg