Gry tidlig morgen

Nå var jeg nødt til å få i meg litt kaffe og sjokolade her jeg sitter. Jeg var oppe alt for sent i går til å stå opp før 7 i dag, men i dag skal søsteren til min beste venninne gifte seg, og de satte meg på kakejobb 😉 Jeg laget selve kaken i går, ostekake med brownie-bunn og bringebærkrem, så alt jeg trengte å gjøre i dag var å piske krem med bringebær i og pynte litt 🙂 

Denne kaken er virkelig himmelsk, vi pleier å få den servert hos mamma, så om du skal ha en selskap og lurer på hva du skal servere kan jeg trygt anbefale denne. Den bør helst lages kvelden i forveien for å ta på kremen rett før servering 🙂 Du finner oppskrift HER

Jeg håper på å komme med et syinnlegg senere i dag 🙂

4 kommentarer
    1. Dette er bare verdens beste kake!! Men må innrømme at jeg har jukset noen ganger med å lage toro-brownie i stedet for hjemmelaget, men funker da det også, hihi 🙂 Nydelig pyntet var den også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg