mitt DIY innlegg hos aftenposten.no

God fredag – igjen! ^^, 

En perfekt fredagmorgen for min del i nyvasket hus med friske blomster og nøttemix + kaffe sammen med mr. Mac 

Jeg satte meg litt på mac’en nå fordi jeg ville lese nettsaken om mitt DIY-innlegg hos aftenposten.no. Aftenposten lager en artikelserie om DIY med «trinn for trinn». Artiklene skal publiseres en gang i uken frem til jul. Og denne gangen var det mitt DIY innlegg som fikk være med. Jeg har blitt intervjuet tidligere og jeg synes artikelen ble veldig bra. DIY-prosjektet som fikk være med var sengegavelen jeg har laget, du kan se artikelen på nett HER, eller i morgensdagens papirutgave av Aftenposten i boligbilaget. 

Ha en fantastisk fredag 🙂

 

18 kommentarer
    1. **Klapper**
      Tenk så mye du har fått til det siste året! Blogg, blogg awards, syr egne klær, intervjuer her og der, designe klær som skal selges i (nett)butikker, masse DIY-prosjekter, listen bare fortsetter! 😀 Og så klart være verdens beste mamma for Otilie og Olivia. *Klapp på skulderen* ;D

    2. Ja, det er ganske utrolig! 🙂 Det viser stå-på-vilje, motivasjon, positivitet, osv 😀 Jeg gikk faktisk igjennom instagramkontoen din for litt siden og så på de første bildene du har lagt ut, spesielt de fra #skolissykrok. Der skriver du at du kanskje skal begynne å blogge men er ikke sikkert fordi du er så dårlig på det! 😛 Haha 😉 Så feil kan man ta.
      Et annet sted hadde du fått en kommentar på at du kunne begynner å tegne/sy/selge barneklær, og du hadde svart noe sånt som dette: “Haha, I wish! En drøm som sannsynligvis ikke går i oppfyllelse, i hvert fall ikke før om mange år” Men den gang ei, igjen ;D SuperStine! 😀

    3. Hvor er den store blomstervasen 8ved siden av de oransje lysa) kjøpt? er akkurat en sånn en jeg er ute etter! :O

    4. Utrolig hva du har fått til 😀 Lest bloggen din nå i 7-8 mnd ca, omtrent hver dag og det er utrolig hvor mye du har fått til på den tiden 🙂 Stå på 😀 Takket være deg gikk jeg til innkjøp av en symaskin, som etterhvert skal prøves ut. Stor inspirasjon 🙂

    5. Hvor får du tak i stoff som er stort nok? Bruker du gardin stoff eller noe sånt, eller bestiller du fra en plass kanskje? Bor på en liten øy, og den eneste hobby butikken vi har her har ikke bredt nok stoff til å lage av..

    6. Anonym: Jeg kjøper på stoff og stil, der får du bestillt også. Stoffene er stort sett 140 cm brede på stoff og stil. Og om det ikke er bredt nok til sengen, som det sikkert ikke er må du tenke at du må kjøpe den så lang at bredden på stoffet blir på kortsiden. Har du en seng på 180cm kjøper du 2 meter stoff. Da holder det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg