Ny bil – snaaart

God morgen!

I dag er jeg alene hjemme :O Eller, jeg har jo rottisen og to puser rundt beina, men jentene er ikke her. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe rarere. Det er deilig, helt nydelig egentlig, men samtidig føles det ut som jeg mangler en arm eller noe annet veldig viktig. Så tomt her. I tillegg hadde jeg ryddet skikkelig i går så da jeg sto opp i dag gikk jeg forbi det tomme rommet til jentene og ned til en veldig tom og ryddig stue. Jeg fikk en følelse av hvordan livet var før vi fikk barn. 

Grunnen til at jentene ikke er hjemme er fordi de har sovet hos farmora og farfaren sin i natt. BT og jeg var nemlig avgårde for å se på ny bil i går kveld. Iiiiiiih!! og Wooop Wooop!! og alt det derre der ^^, Bilen er så fiiiin, og vi bestemte oss for å kjøpe, så jeg gleder meg såå til å vandre langs veiene i den og vise den frem til dere ^^, 

Det var jo så rart, etter vi hadde sett på bilen reiste vi til stallen SAMMEN og på butikken og handlet BARE OSS TO! Herlighet, det er 1 og 1/2 år siden sist. Det er vel egentlig enda lengre siden BT var med i stallen. Jeg husker da vi var nyforelska og han prøvde å legge inn noen gode aksjer hos meg, da var han med i stallen såå ofte og var “så interessert i gampen min”. Haha. Han er god, for han er egentlig ganske redd for dem. 

Men nå er kaffekoppen tom og jeg skal reise til jentene mine straks, så jeg får legge fra meg mr. Mac.

Ha en fin høstdag 🙂

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg hadde ett ønske, ikke et hvilke som helst! Men noe kjempe viktig! Jeg vet ikke om hele verden har fått meg seg hvilke brutale hendelser det skjer i Kobani! Kanskje mer enn jeg aner vet, men forsatt velger å være stille! Dere beskytter dere ikke selv med å ikke stå med oss når dere vet at alt det som skjer der er FEIL! Kvinnene blir voldtatte fordi disse terroristene mener de kommer til himmelen av det! Menn blir kuttet av hoder, gravd levende! De skyter barn, kutter dem opp i biter. Det her er ikke en krig for et land, men for alle land! Alle mennesker som velger å være stille har tatt sin side av å støtte dem ved å ikke si deres meninger rundt dette! Vær så snill, de stakkars
      Menneskene trenger deres hjelp.

    2. Bloggen din er så utrolig fin Stine! Like imponert hver gang jeg er innom (som er ca 3 ganger om dagen..hihi :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg