Hverdagsøyeblikk

Åhh, kjære vene jeg er såå trøtt!!! Lå i senga i godt over to timer før jeg sovnet i går. Jeg gjorde sjakktrekket med å legge meg med vått hår etter jeg dusjet. Det er liksom det verste jeg kan tenke meg, men så gadd jeg ikke finne frem føneren heller for det virket hakket verre akkurat i går når jeg skulle legge meg. Jeg hadde vist glemt at soverommet er relativt mye kaldere nå enn det har vært de siste mnd. Så i dag klarer jeg nesten ikke svelge fordi mandlene er så hovene. Virkelig bra gjort, Stine! Det er jo ikke slik at håret mitt tørker så fort heller, neida, det er fuktig morgen etter også. 

Heldigvis er kaffe den store helten nok en gang, som både hjelper på halsen, kulden og trøttheten ^^, 


I går tok jentene og jeg turen til Christine og firlingene. Det er lenge siden vi har vært sammen med dem nå, så det var moro og gjennforene barna som nå faktisk kan leke sammen.. – og krange litt 🙂 
Vi glemte helt å ta bilder av barna sammen, er ikke bare bare. Når man ser til og leker med 6 barn tenker man ikke på så mye annet enn det som skjer rett foran nesen på en i tillegg til at vi skravlet som to mødre skravler. ^^, 
Christine skriver også blogg om livet som firlingmamma og Sjefen som er firlingenes storesøster. Bloggen finner dere om dere søker opp 4 små og sjefen i google (er noe galt med linksystemet til blogg). Jeg kjenner jeg blir stolt på deres vegne av at de har klart å få FIRE så herlige, sunne og friske barn på samme tid. <3

Gammelt bilde av Emil, Sophia, Thea, Trym, Otilie og Olivia. 

Jeg får runde av nå. Har en del nye planer for bloggen, så jeg skal sette meg ned å jobbe litt. 

Ha en stålende dag 🙂

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg