Blåmandag gir en gladtirsdag

I dag har jeg en slik dag der jeg føler at jeg bare kan gjøre alt fordi jeg har overskudd til det. Rart hvordan jeg kan føle det fra morgen av. Jeg håper bare jeg holder meg i denne formen til jeg skal legge meg for kvelden igjen. Jeg var å trente Queen i går kveld. Var ikke ferdig i stallen før klokka var passer halv ti på kvelden, og da jeg skulle gå til bilen merket jeg at synet beynte å forsvinne. Heldigvis ser jeg så mye at jeg kunne kjøre trygt hjem, men siden det er første steg når jeg får migrene var det bare å proppe i meg litt medisiner da jeg kom hjem og gå opp å legge meg. Da klokken var 23 løp jeg ned og kastet opp. Jeg gjør alltid det når jeg får migrene, jeg leste en gang at smertestedet ligger så nært kvalmesenteret i hode og derfor er det mange som kaster opp når de får migrene. Heldigvis blir jeg alltid bedre etter jeg har kastet opp så jeg var overlykkelig over at anfallet bare skulle vare i en og en halv time, det trur jeg må være rekord. Jeg blir totalt handlingslammet med migrene, må ligge i en mørkt rom mens skallen sprenger. Og når den går over får jeg rett og slett et overskudd fordi det er så fantastisk å ha et hode som ikke sprenger bort alt av andre tanker. Jeg har alltid “hangover” av migrenen dagen etter, slik at det dunker intenst om jeg bøyer hodet ned. Men det er mye jeg kan gjøre uten å stå med hodet i bakken, så jeg håper jeg får frem symaskinen i dag. Har litt stoff som jeg ikke er ferdig med ^^, 

Tja, nok og meg og migrenen min


Jeg ville bare takke alle dere som har engasjert dere i julekalenderprosjektet mitt. Det virker som det er stemning for dette og jeg har allerede mottatt en rekke mail om tips og triks. Så denne kalenderen må jo bare bli bra!! Så utrolig gøy 🙂 Jeg gleder meg til å sette i gang. 

Og dere, familie og venner – det er nok bare å belage seg på hjemmelagde julegaver fra meg i år ^^,  

4 kommentarer
    1. Huff, jeg føler meg seg når det gjelder migrene! 🙁 Og kjenner meg godt igjen i at du beskriver hvordan det er etterpå, da føles det ut som man kan erobre verden hvis man vil 😉 Men mens det står på er det helt pyton, det er mange ganger jeg har vekt kjæretsen midt på natten og tryglet at om å “SKYTE MEG I HODET!!” da det er det eneste tenkelige jeg kommer på som kan få slutt på tykket i hodet, haha!

    2. Tins: Uff. Haha. Ja, det kan virke som det beste der og da. Husker godt mitt første migreneanfall, jeg var 14 trur jeg, lå med hode i fange til mamma livredd og skrek at hodet mitt kom til å eksplodere hvert øyeblikk. Var sikker på at jeg skulle dø!! ^^, Uff, det er smertefullt.

    3. Ett tips til DIY kalenderen, er å dagen i forveien kanskje, tipse om hva vi trenger for å lage den dagens DIY ? Sånn at vi har det vi trenger dagen før, og på den måten vil vi kunne lage det samme som deg, den dagen du kommer ut med DIY oppgaven 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg