Hjemmesydde kjoler/topper

God kveld 🙂 

I dag tok jeg med jentene til kusinen min som er er høygravid. Det har med andre ord vært en skikkelig kosedag.
Jentene har fått litt nye klær igjen, jeg elsker å kle opp jentene akkurat slik jeg selv vil, det er nesten som en liten barnedrøm fra jeg kledde på dukkene mine, bare at nå er det jeg som er sjefen over alle sjefer – i hvertfall til mine barn ^^, Hihi. 
Jeg har fått sponset jakkene og strømpebuksene fra POMPdeLUX, og i går sydde jeg to grå kjoler som skulle passe til, for å sette et matchende preg på de grå kjolene har jeg sydd hver kjole med en tråd i samme farge som jakkene og strømpebuksene, en med gammelrosa søm og en med dyp lilla søm. Dette er noe av det aller gøyeste med å sy selv. Jeg kjøper basicklær som strømpebukser, bodyer og gensere, og så syr jeg jumpsuiter, kjoler og bukser som passer basic-klærne. På denne måten får jentene et unik antrekk

Mønsteret til denne kjolen/toppen er fra stoff og stil – HER. Jeg har gjort den litt lenger enn mønsteret. 

.

Her er jentene i sitt nye antrekk. Var alt for mange fine bilder av de skjønne små, så ble litt mange her ^^, 

♥ Detaljer  ♥

Tøflene er forresten kjøpt på barnashus. 🙂 

Ha en fin kveld, håper dere likte dagens tvillingantrekk? 

67 kommentarer

Siste innlegg