Spørsmålsrunde med en twist.

Nok en dag har flydd fordi, jaja, den er jo heldigvis ikke over helt enda. Da BT spurte meg i går hva jeg skulle gjøre i dag var svaret male. Jeg har ikke fått tatt opp en eneste pensel enda. For vi har hatt besøk, jeg synes det er rart hvordan det passer for så mange og komme akkurat samme dag. Det er veldig koselig, så ikke noe galt med det, bare en tanke som har slått meg. 
Bestevenninnen min med dateren på jentens alder var hjemme i dag og tok turen. Etter alle tre jentene var lagt for dagluren, sto vi på kjøkkenet for å lage barnefri lunsj, da kom søsteren min med sønnen sin. Hun skulle egentlig bare levere litt bøker til meg, men ble da hun så at Stine og Ella var på besøk og en bedre lunsj som snart var klar. Etter at alle barna var våkene igjen og vi satt i sofaen og skralvet kom svigermor og broren til BT innom for å hilse på. Så her har det nesten vært familietreff. Stine (bestevenninna mi) er filletante til jentene, vi har nærmest vokst opp som søsken og er fadder for hverandres barn. Så jentene har i dag hatt besøk av to tanter, en kusine, en fetter, en onkel og farmor.
De er helt klart fornøyd med dagen. 

Nå skal jeg se om det er noen mulighet for å få malt litt igjen mens jentene leker, men det spørs vel det om jeg får lov. I morgen skal jeg reise på hyttetur med 3 venninner. Det skal bli så utrolig deilig, selv om jeg føler litt på å reise fra jentene denne helgen siden jeg var avgårde sist helg! Men men, det må være lov. Jeg trur BT gleder seg til å ha en helg med jentene alene. 


Tilbake til overskriften, Stine forslo et innlegg til bloggen i dag. Det har vært mange som lurer på om jeg kan ha en spørsmålsrunde snart, og Stine sin ide hadde vært moro å utført. Nettopp at dere stiller spørsmålene dere lurer på, så kan de tre venninnene mine svare i helgen. 

Derfor kjører jeg i gang en spørsmålsrunde nå ^^, 

Still spørsmålene du ønsker at venninnene mine skal svare på for meg i kommentarfeltet under 

16 kommentarer
    1. Har fulgt bloggen din siden starten, å du har sikkert svart på mange av disse spørsmålene før men 😛
      1. Hvordan møttes du og BT?
      2. Du har nevnt at den ene tvillingen er litt “tøffere” enn den andre, er det sånn at hun som er litt “tøffere” kles i lilla og omvendt med rosa?
      3. Den malingen/beisen/lakken eller hva du bruker på alle møblene i stua, hvilken farge er det? kan du dele navn på fargen og hvor den er kjøpt? syns den er såå fin, å vil ha lik selv når jeg skal pusse opp spisebordet, seksjonen og ei hylle 🙂

    2. 1. Kan du fortelle litt om BT og hvorfor du falt for han?
      2. Har du alltid vært kreativ?
      3. Hva er det som irriterer deg mest?
      4. Det aller verste du kan få servert?
      5. Hvordan vil andre beskrive deg som person?
      😀

    3. Spennende twist på en spørsmålsrunde! 🙂
      1. Hva vil du jobbe med/utdanne deg til senere?
      2. Er du religiøs? 🙂
      3. Hvem er du i vennegjengen?
      4. Hva er din hjertesak?
      5. Hvor mange barn vil du ha?
      6. Hva er din og BTs styrker og svakheter som et par?
      Kanskje noen litt personlige spørsmål her, men du velger jo hva du vil svare på 🙂
      Ha en fin helg på hyttetur! 🙂
      🙂

    4. 1. Var hun flink på skolen?
      2. Hadde hun mange flørter i ungdomstiden?
      3. Var hun en av de populære den tiden hun gikk på skolen?
      4. Var BT litt upopulær?

    5. – Hvordan ble venneforholdet deres etter at hun ble gravid? Ble det endret, distansert, eller tettere?
      – Er det mange like hobbier og interesser blandt dere?
      – Har dere noen interne vitser som har vært med gjennom vennskapet?

    6. Siden det er dine venner som skal svare, lurer jeg på: 1.Hvordan ble dere kjent med Stine? 2.Hva er det beste med Stine? 3.Hva er Stines uvaner? 4.Hva er det flaueste Stine har gjort? 5.Fortell om det beste minnet dere har sammen😊

    7. Kan du komme tips ting å finne på me tvillingene hjemme? Og hvordan har du tenkt å gjennomføre at de ikke skal begynne i bhg før seint.

    8. Er Stine virkelig den superkvinnen som vi lesere får inntrykk av? Er det noe hun IKKE kan? 😉
      Kan dere fortelle oss noe om Stine som vi lesere ikke vet fra før?
      Hva er deres beste minne med Stine? Og det pinligste?
      🙂

    9. 1. Hvordan møtte hun BT?
      2. Hva er BT egentlige navn?
      3. Har hun alltid vært så “handy”?
      4. Hva er deres beste minne med henne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg