Svar på leserspørsmål fra tre gode venninner

Det er begrenset med internettsignaler her på hytta til Sol, men her har vi fått laget et innlegg til dere. Venninnene mine har svart på spørsmålene. Håper det er litt nytt om meg som dere kanskje ikke viste fra før av. Dere får kose dere med svarene, så snakkes vi igjen i morgen :-*


Lena, Synne, Stine Sol og Stine Sko

Er Stine virkelig den superkvinnen som vi lesere får inntrykk av?
Er det noe hun IKKE kan? ;-)


Hun er veldig flink til veldig mye, men å holde det ryddig har hun forbedringpotensiale. Støv på hjernen er noe hun ikke har.

Kan dere fortelle oss noe om Stine som vi lesere ikke vet fra før?


Stine spilte saxofon I skolekorps til hun var 19 år. Hun drev også med fiskeoppdrett på rommet sitt, og kikket I akvariet med dykkebriller J. 

Hva er deres beste minne med Stine? Og det pinligste?
Jeg(Stine) har kjent Stine hele livet, og har opplevd utrolig masse sammen. Det er vanskelig å trekke frem noen spesielle hendelser.

Kan du gå i spagaten?
Ja, og vi måtte ta en sjekk nå. 

Hva er hennes beste egenskaper?
Stine er positiv, omsorgsfull, morsom, lattermild, inkluderende og sta

Hva er hennes verste uvaner?


Hun er født ti minutter for sent, og har aldri kommet ajour

Hva var den første tanken dere fikk når dere fikk vite at Stine skulle få tvillinger?
Vi synes alle det var veldig spennende.
Stine ringte til meg(stine) etter at hun hadde vært på ultralyd.
Jeg: Hvordan gikk det? (full av forventning i stemmen)
Stine: ?ehh, braaa?
Jeg: ?ble det to??
stine: ?jaaaa? (med over middels forvirret toneleie)
Jeg som allerede var gravid synes det var superstas og så allerede for meg trilleturer og babykos i barseltiden. Vi har alltid fulgt hverandre som knoll og tott, så det var veldig koselig at vi også skulle få barn sammen. 

Synne: Jeg kan vel egentlig ikke huske min ?første tanke?, men jeg husker at jeg syntes det var kjempe stas, og syntes det var veldig spennende! Jeg har selv foreldre som har hver sin tvilling, der pappa er enegget, så jeg har hørt mange morsomme historier fra han og onkelen min gjennom oppveksten med ting de har funnet på og hvor knyttet de var. Derfor har jeg ofte tenkt at jeg kunne ønsket meg tvillinger selv, og syntes Stine og BT var veldig heldige som skulle få detJ 

Lena: Jeg husker at det var veldig spennende når vi fikk vite at det var to. Det var jo flere som hadde en teori om at Stine bar på tvillinger i forkant av ultralyden, da magen vokste veldig fort. Begge Stinene var jo gravid samtidig, og alt sammen var så nytt og gledelig. Alt fra den nyeste shoppingen til de små til bilder fra ultralyd var veldig stas å høre om. På den tiden bodde flere av jentene hjemme i Re, og vi møttes oftere i strikkeklubben og fikk hyppige oppdateringer. 

Hvordan ble dere kjent med Stine?
Vi kommer fra samme sted, og har gått på samme barnehage og skole. Det har vært perioder hvor vi ikke har vært like mye sammen, men vi finner alltid tilbake til hverandre. 

Ble Stine kjeftet mye på av læreren?
Stine har alltid vært en skravlebøtte både i og utenfor skolen, noe som ofte førte til en skjennepreken fra lærerene. Sånn utenom det var Stine veldig pliktoppfyllende på skolen. 

Hva er det flaueste Stine har gjort?
Stine Sol husker veldig godt at de var på sykkeltur for mange år siden hvor Stine Sko skulle vise hvor flink hun var til å sykle med bena oppå styret. Dette fikk hun ikke lov til av foreldrene, som skjønte hvordan det kom til å gå. De satte fart, og Stine Sko slang beina oppå styret. Hun havna i grøfta og endte med forstua ankel. 

Var hun flink på skolen?


Ja, hun har vært opptatt av å prestere godt på skolen, ut av ungdomsskolen hadde hun et snitt på fem. Hun har alltid siktet mot en sekser. Hun er sterkest I realfag og svakest I språk. 

Hadde hun mange flørter i ungdomstiden?


Helt fra barnehage- og barneskolealder har kysseleken vært en favoritt, og siden har Stine så og si aldri vært uten en flørt 😉  

Er hun religiøs? 
Ikke mer enn at hun er medlem av statskirken

3 kommentarer
    1. Artig måte å gjøre det på 🙂
      Kjære Stine.
      Jeg har en voksen dame i familien som nå er (fortsatt ganske tidlig) gravid med tvillinger. Jeg er superredd for alt som kan gå galt (med tanke på alderen og at det er to..) Var det noen du gjorde under svangerskapet spesefikt fordi det var tvillinger som du mistenker hjalp til med at alt sto vel med dem? Har du noen råd eller tips? Hadde satt stor pris på svar 🙂
      Hilsen fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg