Drammensbadet

Tiden min hjemme med jentene renner ut, og i dag kjente jeg at jeg måtte ha litt kvalitetstid uten om det vanlige. Jeg ringte søsteren min som også er hjemme i permisjon med minstemann og lurte på om hun ville bli med til Drammensbadet. Det var hun med på og etter litt ringte hun meg og lurte på om bestevenninna hennes med sønn kunne bli med også. Omtrent samtidig spurte min beste venninne meg om vi skulle finne på noe i dag, så da ble hun og datteren med også. En helt vanlig mandag ble rett og slett ekstraordinær for store og små. 

High five med badevakta! ^^, 

Må si det var skikkelig godt å bare leve livet litt etter en lang periode med stor innsats på kjøkkenet. Jentene bare elsker å bade, og i dag var de så store at de skled på sklien helt selv ^^, 

12 kommentarer
    1. Jeg må si at jeg beundrer deg for hvor flink du er med jentene dine. Jeg har vært fast leser av bloggen din i over et år nå, og også på instagram, rett og slett fordi jeg ser så opp til deg. Du har gitt meg mye kunnskap jeg skal ta med meg videre til den tiden jeg selv får barn. Bare det å se hvor sterk og flott du er til å bli mor til tvillinger i så ung alder, får meg til å måpe. Men samtidig gir det meg styrke, det å se at du faktisk greier deg med glans og se hvor flink du er – det gir en som meg så mye inspirasjon. Jeg er 20 år og har ingen livsgnist, men hver gang jeg kommer inn på bloggen din gir det meg varme og det får meg til å tenke at bare med litt insats, inspirasjon og smil kan jeg kanskje greie å blir halvparten så godt menneske som deg. DA er jeg fornøyd! Jeg måtte bare fortelle deg det, så du vet at du inspirerer til og med ei som studerer, og hverken har kjæreste eller barn.
      Stå på videre! Du er fantastisk 🙂

    2. Malin: så hyggelig å høre.
      Håper det bare er en dårlig fase du er i nå og at det går fort over. Livet har så mye godt å by på <3 ha en fin kveld

    3. Hild Frøya: er fort gjort å gro litt fast i hjemme. Dagene går så fort og plutselig har uken gått:-) men er fryktelig gøy og deilig om man kommer seg avgårde

    4. Neei, guud. Jeg smelter! <3 Herlighet så nydelige barn!
      Så greit at badedraktene fortsatt passer 🙂 Hvis det er de samme du kjøpte for en stund siden?
      Vi er bedt med til badeland på lørdag. Jeg gleder meg til å se Olivia plaske og leke seg i vannet. Hun også elsker å bade! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg