Julekalender for alle dere

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til desember i år. Kanskje ikke så rart siden juleverkstedet er i full sving allerede, dette er fordi jeg skal lage en julekalender til dere med ett nytt DIY innlegg hver dag. 

Jeg har allerede 12 flotte DIYprosjekter i hodet, noen av dem er allerede utført, og andre er bare skrevet opp enda, men dette kommer til å bli så utrolig gøy. Jeg har fått en del tips fra dere, og jeg har søk rundt på nettet etter gode råd. Jeg blir helt satt ut av hvor mye fint man faktisk kan lage, og da mener jeg noe som alle kan lage, for bare man ser hvordan det er gjort er det veldig enkelt. Og kanskje jeg er så grei at det kommer oppskrift på juleantrekk til gutt og jente også ^^, 

Nå håper jeg på litt godvær snart for jeg må ut i skogen etter pinner og kongler til noen av prosjektene. Det ser ikke ut til at det skjer i dag…. 

Jaja, tenkte jeg bare skulle gi dere en liten oppdatering på desember måneden, så håper jeg dere gleder dere til DIYprosjektene. Det kommer til å bli en deilig blanding av enkle til litt mer avangserte DIY’s 🙂 

Ha en fin fin dag alle sammen, det er jo snart helg igjen :O 

#DIY

15 kommentarer

Siste innlegg