Rabatt på BARFOTA!! :D

Reklame

Utekos med den lille(store) hunden min er ikke å forakte om dagen, hvitrimet og solskinn. I går var vi en tur ute mens jentene sov dagluren sin. Hodet mitt trengte litt frisk luft etter å ha jobbet en stund på data’n, og da er det ikke noe som er bedre enn å glede det lille hundehjerte vårt med å gå ut og kaste litt ball. Hun er ikke vond og be om en liten fotoshoot heller, haha, for bare hun får være i nærheten av “mamma’n” sin er livet helt ok! 

Det er jammen meg godt og være norsk, jeg vet ikke hvor ofte jeg tenker over hvor heldig jeg er som ble født i dette landet. Og som en stolt nordmann(kvinne) er det helt ok og bære det norske flagget på seg fra Barfota. Hele Barfota kolleksjonen er inspirert av nordisk natur og har stor fokus på en feminin passfasong. Jeg elsker Barfota anorakkene, og har selv en vårversjon og en høst- og vinterversjon. 

Produktene kommer fra buyhelse og du finner dem alle HER.

Om ikke denne anorakken er nyyydelig, så vet ikke jeg! Barfota anorakken min er i fargen → GRÅBLÅ ← , og den har selvfølgelig fuskepels til dere som lurte på det 🙂

Den kommer også i fargene på bildene under. 

BEIGE ←  SORT ←  → RØD 

Og ved å bruke rabattkoden ST-ANORAKK får dere alle 100 kr i avslag på Barfota anorakken frem til 31.01.15, i tillegg kan dere velge ut et gratisk skjerf ved alle salg over 1000,-  Og sist, men ikke minst, alle julegaver kan byttes frem til 31.01.15 

Luene kommer også i flere farger:

NATUR ← → GRÅ ←  → MØRK GRÅ ←

Og det samme gjør vottene

NATUR ← → GRÅ ← → MØRK GRÅ

Husk rabattkoden, og vært raskt ute om du vil være sikker på å sikre deg din favorittfarge. 🙂


NYT dagen! ♥

15 kommentarer

Siste innlegg