Fredagsstemning

God fredag ♥

Jeg sitter og jobber med dagens luke i adventskalenderen min! Pjooo, det tar ganske så lang tid i dag. Allerede halv 8 satt jeg meg ned med varm gløgg, etter å ha fyret opp i peisen, henta mer ved, gått med søpla og henta posten. Jeg var klar for å gjøre klart innlegg før jentene våknet. Men det ble mer trøblete enn jeg hadde forventet og kl 9 kom reperatøren på oppvaskmaskinen, som heller ikke denne gangen ble i orden:((( Så fløy morgen med jentene og beste venninne Stine og dateren Ella var her i 11 tiden. 

Nå tar jentene en litt forsinket daglur, så jeg får se om jeg får ferdig innlegget nå 🙂

Men først måtte jeg bare dele dagens adventsbilde ^^, I morgen skal vi til mamma og bake pepperkaker, og hva passet vel ikke bedre enn ett nytt bakeantrekk i adventskalenderen

 

Hihi ♥

13 kommentarer
    1. Kjedelig med en oppvaskmaskin som ikke vil fungere 🙁
      Tror aldri jeg hadde orka styrt med å fått fiksa, hadde kjøpt ny med en gang, hihi.
      Otilie og Olivia er jo bare såå søte!
      God helg 🙂

    2. Naaaw jentene er til å smelte av! Jeg liker også at du blogger litt utenom de kalenderinnleggene ☺ Ha en god dag, og ta gjerne bilder eller video imorgen når dere baker♡

    3. camilla eriksen: Oppvaskmasinen vår er bare noen mnd gammel, så litt teit å kjøpe ny, og nye regler gjør at den skal prøves og fikses før vi får ny. Men om de ikke klarer å fikse den ved neste besøk får vi ny og alt går på garantien.

    4. åh, daa er det noe helt annet! Da hadde jeg ikke kjøpt ny 🙂 Spesielt ikke om reperasjonen er gratis 🙂

    5. Så snåle de var da 🙂 Haha.. Fikk litt rare bilder i huet om mine på 12 og 14 hadde fått sånne 🙂 Blitt usansynelig morsomt for meg da 🙂 Flotte jenter Stine, og ei flott mamma ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg