Julekaos

Mine stikkord for julen er mange, appelsiner, gløgg, julemusikk, lys, pynt, hygge og glede. Men i går slo det meg at det også finnes ett stikkord til som alltid hører julen til. JULEKAOS! På dette tidspunkt har juleverkstedet mitt rent litt over. Det er en bra ting, for det betyr at det er mange gaver som er ferdige, og enda flere under “produksjon”.  

I dag har jeg en plan om å få litt oversikt igjen. Jeg må klare å finne de siste DIY-prosjektene til kalenderen min også. Det er så mye å lage, men også så mye som ikke passer seg fordi det krever for mye. 

Så derfor får jeg gjør litt reseach og nyte de siste dråpene av kaffelatten min før jentene våkner. Så ses vi senere i dag 🙂 

Ha en stålende dag 

13 kommentarer
    1. Ville bare ønske deg en fortryllende førjulstid, håper virkelig du får tid til å puste litt og kose deg med prosjektene og at det ikke er for mye stress for deg <3 Syns du gjør en strålende jobb!! 🙂

    2. Du er så kreativ! Tusen takk for alt du deler av flotte og morsomme DIY-tips <3
      Så lenge dine jenter sover om morningen..mitt barn på to sover som oftest til kl 7,
      så da er det bare å stå opp 😉
      Ønsker deg en fin dag 😉

    3. Tips til kalender er å hekle Didrik drømmesopp. Tar ca en dag å hekle en om en kan det grunnleggende 😉

    4. Du er så utrolig flink! 🙂 Har ikke vært innom bloggen din på en stund, var så godt å ha masse å lese! Du er virkelig den beste bloggeren jeg vet om. Får til og med julestemning av å lese gjennom bloggen, hehe. Håper dere har en flott jul videre! 🙂

    5. Marlen: Tusen hjertelig takk 🙂 Jeg koser meg veldig, litt stress hører jo julen til ^^, Men det er koselig stress. Igjen takk <3 En fortryllende førjulstid til deg også 🙂

    6. Kristin: Tusen takk, og bare hyggelig ^^,

      Ja, de er to dovendyr^^, Legger seg 19 og sover til 09:30-ish.

      Takk, dagen har vært stålende, håper din har vært det samme 🙂

    7. Sunniva: Åh, så hyggelig å høre ^^, Er så rart hvordan jeg leser det du mener om min blogg som jeg har tenkt om andres bloggen før jeg startet å blogge selv. Merkelige greit. Hyggelig. Tusen takk, og ha en super jul du med.

    8. Tips er å lage ukes kalender man kan ha på veggen. Vi har laget det ut fra en ramme med glassfront. På innsiden velger man en fin stoffbakgrunn eller tapet, også deler man inn i man,tirs,ons etc.. Vi har brukt hyssing for å dele inn i ruter. Man kan også dele inn i BT/deg.. Også bruker man tusj på yttersiden så man kan vaske vekk og skrive ny “hva skjer denne uken” plan hver uke:-).

    9. Tenkte å komme med et lite tips på DIY prosjekt du gjerne kan bruke, som er veldig koselig å gjøre for alle! Husker selv da jeg var yngre, og vi fikk lov til å gjøre dette i barnebursdager osv, kjempestas, og like fint og koselig den dag idag.
      Det eneste du trenger er salt, kritt og noen søte krukker du kan ha resultatet oppi. Så bruker du krittet til å farge saltet, gjerne med forskjellige farger sånn at det ligger lagvis oppi krukken til slutt. Når du har fyllt hele glasset med ulike farger tar du en tøybit, en fin tråd og bruker det som et søtt lokk på toppen:) har enda dette til pynt, og måtte nylig lage noen nye selv om jeg snart er 20 år. Enkelt og koselig, og ikke minst dekorativt. Samtidig er det veldig billig, salt har alle stående hjemme, glasskrukkene (3 forskjellige størrelser) betalte jeg totalt 40kr for, og kritt for 3kr, gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg