Romjulen

Tenk at jeg faktisk blir sittende igjen med dårlig samvittighet over alle dere som har vært innom bloggen min de to siste dagene uten en eneste oppdatering fra min side. Men tiden har rent bort. Her har det nemlig vært så mye som har skjedd at det var ikke før i dag jeg fikk ryddet og sortert i alle gavene vi fikk til jul. Vi har vært i familieselskap hver dag i 5 dager nå, og da går dagen bare så alt for fort, i tillegg til at det har vært andre ting og ta seg til, festligheter og hesten blant annet. Samtidig synes jeg det er viktig og kunne nyte jule med familien, og derfor har mr.Mac rukket og samle litt støv. 

Jeg har mange innlegg og skive fremover, men akkurat nå spør min syke samboer om jeg vil se på film med han. Så jeg ønsker dere en fortsatt riktig god romjul. I morgen tidlig er jeg tilbake med ett nytt innlegg. 

13 kommentarer
    1. Vi har også vært i familieselskaper hver dag nå! Er jo veldig hyggelig, men i morgen skal det bli deilig med litt fri fra det, før det bærer på igjen på tirsdag! 🙂

    2. Heihei! Lest litt av innleggene dine, og må si du har 2 nydelig jenter! Og heldig er du! Du tar deg kjempe bra ut som en mor til tvillinger og likte bloggen din kjempe godt 🙂 Gøy å lese! Ha en fortsatt fin jul, og et godt nyttår! 🙂

    3. Så kjekt med innlegg, da ser jeg frem til morgendagens neste innlegg. Om det ikke blir tid i morgen så frykt ikke.:D Hehe. Må ikke ha dårlig samvittighet for det, du er jo en maskin så regner med det har vært hektisk, uansett om du ikke hadde vært det så må man også få nyte litt fri:) ha en fin dag i morgen Stine.

    4. Endelig innlegg😍 Har sjekket bloggen din for nye innlegg rundt 10 ganger siden forrige innlegg..hahah^^ Men skjønner godt at du prioriterer familien din fremfor bloggen- det er akkurat sånn det skal være ☺
      Ønsker deg en fortsatt fin jul💕 Gleder meg til nytt innlegg i morgen!

    5. Du er alltid en trofast blogger, så det at du tar deg fri et par dager er absolutt ikke å klage på.

    6. Jeg er en av de som har sjekket bloggen din innimellom og jeg har nesten blitt litt glad når det ikke har kommet nytt blogginnlegg. Det betyr bare at du fokuserer på og prioriterer det viktigste: jentene og resten av familien din 🙂 Ha en fortsatt fin romjul 🙂

    7. Det er nest siste dagen i året og jeg legger igjen en kommentar… Ser du den selv om innlegget er skrevet for noen dager siden?
      Lurer ille på hvordan man (les: jeg) får til sånn flette du har på bilde? Sånn “utenpå”! syns den er finere enn den vanlige 🙂
      Fortsatt god jul og et godt nytt år. Kos dere i morgen 🙂
      PS: Etter å ha lest på bloggen din ønsker jeg meg tvillinger neste gang 😉
      Mvh 😉

    8. Hanne: jeg ser meldingen 🙂 det er veldig enkelt om jeg klarer å forklare så du forstår. Når du fletter vanlig så har du tre renser hvor du hele tiden legger den på siden over og inn til midten, annen hver gang, sant. For å få fletten til å ligge “oppå” håret, legger du remsende under i stedet for over. Du kan se på filmen min her for å se: http://stineskoli.blogg.no/1399292777_flettevideo.html
      Godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg