Kosemorgen

Kvart på 11 i dag våknet jeg. Helt fortumlet fordi det var så lyst i rommet, ute lå det en hvit dis og solen skinte, så ut av vinduet var alt jeg kunne se blendene hvitt. Jeg kan ikke huske sist jeg har sovet så lenge, så jeg skyntet meg ned til første etasje og fant ut at det bare var BT som var våken. Kjære vene, jeg gikk derfor opp og vekte jentene.

Grunnen til at de sov så lenge er fordi de har blitt skikkelig forkjølet, og i går våknet de etter de hadde lagt seg og var våkene til klokken var 23. Så med tanken på hvor slitene de blir med feber og tørrhoste er det ikke så rart at de hadde litt søvn de måtte ta igjen. 

Morgendagen i dag har derfor vært veldig rolig. Frokost i stuen, og litt dukkelek. Mamma har sydd heldresser til jentene og babyborn, så i dag har de vært skikkelig matchende ^^, 

Nå er det bare å håpe på at en rolig dag bedrer helsa litt så vi kan reise i nyttårsfeiring i morgen 🙂 BT er heldigvis blitt frisk igjen, så da må jeg si vi er tre jenter med et sterkt imunforsvar som bor sammen med han, om vi ikke blir syke i løpet av et par dager 🙂 

Nå skal jeg ta turen til byen og sjekke ut romjulssaget 🙂 

Ha en fortryllende lille nyttårsaften ♥

13 kommentarer
    1. Neei, guud, jeg smelter! <3 Så fine jentene dine er med matchende klær, matchende dukker, sittende i dukkesenga og koser dukkene! 😀
      Her har det også blitt babyborn + kjøkken til jul og du skulle sett Olivia ordner og styrer! 😀 Helt herlig å se på 🙂
      Kos dere masse de to siste dagene av året 🙂 Klemklem.

    2. Så vakre jentene har blitt, og så store!
      Jeg har lest bloggen din en stund nå, og det er morsomt å se hvor mye jentene vokser på så kort tid 🙂
      Godt nyttår!

    3. Jeg og mamma synes de ligner litt på to rampejenter, med et glimt i øyet som vet hva de vil. Hehe. Kjempe søte er de! 🙂

    4. Cathrine Narum: Tusen takk ^^, Rart hvordan de er så omsorgsfulle og bærer morsinnstinket så tidlig! 🙂

      Godt nyttår til din lille familie på tre, Cathrine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg