Jenter og bil…

Herlighet for en dag! Jeg var ferdig litt tidlig på kontoret, så i to-tiden var jeg i stallen, en liten tur innom før jeg skulle hjem og få i meg noe mat til en veldig sulten mage. Jeg hadde møkket, og longert Dronninga da ei i stallen lurte på om jeg hadde glemt å skru av lysa på bilen. Jeg kjørte BT sin bil i dag, og ja, jeg hadde glemt å skru av lysa. Da jeg vred om nøkkelen kom det bare et svakt stønn, først fra bilen, og så som ekko fra min munn! 

Med lite hjelp å få fra gubben, og ingen huseiere hjemme fra stallen, tok jeg beina fatt og gikk til min søster. Hun bor heldigvis ikke lang unna stallen, hun er heldigvis hjemme i permisjon med minsten og hun var heldigvis hjemme ! Jeg fikk slukket den verste sulteten med et hjemmelaget rundstykke før vi tok med Anton og dro tilbake til stallen med billader. Smarte som vi var tok vi også med skjøteledning. Problemet var bare at den ikke var lang nok. Etter å ha lett en stund ropte Line fra bilen, “Stine, det ligger en på lasteplanet.” 

Wee, ett problem løst. Gleden skulle ikke vare så lenge, for panseret var ikke til å få opp. Joda vi fant spaken, men vaieren som skulle henge fast i spaken var løs. Etter mange forsøk på å prøve å feste den på plass igjen og dra i den for hånd fant Line en tang? ja, et verktøy i hvertall som hun fikk dratt med så panseret åpnet seg. 

Siden bilen måtte stå å lade litt ble jeg med til barnehagen for å hente Sol, og så hjem til dem igjen. 
Og mens jeg sitter å underholder favoritt niese og nevø hører jeg plutselig min fantastiske (les: helt grusomme) sangstemme som et ekko. “høøøy!” Søster hadde sneket seg innpå og filmet! Haha.. 

Og noen ganger er det bare herlig å drite seg litt ut, så her er filmen 

xmorknDxqZ

3 timer senere kom jeg meg omsider hjem ^^, 

6 kommentarer
    1. Haha, jeg glemte å ta med nøkkelen ut ifra bilen engang, heldigvis har vi gode naboer som sier ifra 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    2. Hei Stine 🙂
      Kunne du ha laget et innlegg over mattips til de små? (gjerne 1 åringer) middager og kveldsmat. Jeg er så tom for ideer og har ei kresen frøken 🙁

    3. Hei du 😊 pleier aldri å komentere innleggene dine på bloggen . Først må jeg si at du virker som en utrolig herlig jente , og at dine to små er jo bare å spise opp. Lest bloggen din nesten fra start av. Men det innlegget der du “lager nye lys” det er virkelig ikke trygt 😩 prøvde det selv etter å ha lest på din blogg .. Å hele mitt lys tok fyr ( snakker flammer som er 50-60 høye ) hørt flere som har hatt samme ” problemet ” . Så håper du følger med på dine lys . Hilsen ” hønemor”

    4. Hei, kanskje du kunne skrevet et innlegg med dine tanker om denne saken: http://www.babyverden.no/Fodsel/Diverse/Jeg-vil-vare-den-som-forteller-at-babyen-er-fodt/
      Jeg har observert flere ganger at folk deler andres nyheter på facebook, og til og med bilder av andres barn, og tenker at dette ikke er greit! Har ikke barn selv, men jeg kan se for meg at det er svært kjedelig dersom noen av mine nærmeste får vite det gjennom facebook, før jeg har rukket å si det selv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg