Gode nyheter og dårlige nyheter!

Rett og slett en skikkelig mandag på meg i dag, med vanvittig mye jobb! Herlighet. Jeg har ordnet mer med skolen, er litt som må på plass når man blir student igjen. Så har det vært ett drøss med mail og lese igjennom samt svare på. Jeg har også syra litt med regnskapskontoret for å få ting på rett kjør. Er ikke bare bare og sette seg inn i skatt og MVA helt alene, så jeg er veldig glad for at jeg valgte å bruke autorisert regnskapsførerselskap.

Kl 13 i dag kom det kjiiipe nyheten.

For 4. gang kom en reperatør på oppvaskmaskinen vår. Den har vel ikke vært opp å gå på over 2 måneder så jeg er for lengst passert dritt lei av å vaske opp for hånd!!! Med et sterkt håp om at maskinen endelig skulle bli friskemeldt i dag, viste det seg at det har vært musefest under maskinen. De feiret festmåltidet sitt med et dusin ledninger.. Kanskje ikke så rart det har kommet opp forskjellige feilkoder, og fire opperatører som har klødd seg passe greit i hodet. Oppvaskmaskinen kjøpte vi i sommer, og siden det er mus som er årsaken til problemene dekker ikke garantien det.. Gule banan!!!! 

Over på den gode nyheten 😀 

I dag har jeg hatt møte med Miinto og Virre Vapp angående klesproduksjonen min! Klærne skal komme hjem i posten i løpet av denne uken og jeg kan nesten ikke vente. Jeg er som et lite barn på julaften.. Til neste uke blir det fotografering i nye klær, det betyr bare en ting – det er ikke lenge før kolleksjonen kommer for salg 😀 


Håper dere har hatt en fin start på uken. Jeg elsker i hvertfall å kjenne at det er mandag etter en deilig helg! Det ble alt for sent i går kveld, så jeg var veldig takknemlig for at BT vekte meg 06:30 i dag, ellers trur jeg at jeg hadde sover over vekkeklokka mi og våkne til jentene kl 09:30 😉 

21 kommentarer
    1. Uff så utrolig kjedelig. Og spesielt siden det aldri order seg… Håper det snart blir fikset – ikke gøy å ta oppvasken i flere måneder! Så utrolig gøy med kleskolleksjonen din. Du er så utrolig flink:) Jeg har nok ikke barn eller noen å kjøpe klærne dine til, men jeg gleder meg på dine vegne, og til å se resultatet! 🙂 God mandag!

    2. HATER MUUUUS!!!
      Fant en i et “kott” i veggen i dag på soverommet og jeg hylte som en helt og sendte mannen rett ut etter musefeller.¨
      Så moro 😀 Du er jo så flink 😀 gratulasjoner er virkelig på sin plass!!

    3. Så utrolig kjedelig med oppvaskmaskinen! Er det noe dere kan få gjort slik at musene ikke kommer inn?? For ellers vil vel problemet bare fortsette på nye maskiner.
      Den kleskolleksjonen, hvor kan man få kjøpt det og hvor høyt opp går de i str??

    4. Linda Christine: noe må vi jo bare gjøre, men det er vanskelig å holde mus unna. 🙁
      På miinto og hos virrevapp. Størrelser kommer jeg tilbake til 🙂

    5. Hei
      Når sover jentene dine dagslur når de sover til 9:30? Har en på samme alder som har begynt å hoppe over lurene sine i ny og ne når hun sover til kl 9-10 på morgenen 🙂
      Synes det er litt tidlig å kutte dagluren enda!!
      Caroline

    6. Jeg er glad du har fått din egen kles kolleksjon, du er utrolig flink, å når jeg får barn skal jeg uten tvil kjøpe klærne hos deg! Du er et kjempe bra forbilde btw, jeg digger deg! ! Ha en fin kveld videre <3

    7. Caroline: de kutter daglur i ny og ned her også. Jeg legger de mellom 12 og 13, som regel sover de i to timer andre dager ligger de bare å snakker i seng en timestid før de er lei og vil opp igjen 🙂

    8. Tett godt rundt rør og ledninger med stålull. Det hevdes at musene ikke går gjennom det. Husk at ei mus trenger svært liten plass for å komme inn. Stålull er altså tingen 🙂

    9. Hei! Du er kjempeflink!:) Hvilke str kommer klærne i? Håper de går opp til str 92;) Kan jeg få spørre når jentene legger seg for kvelden? Her er det opp ca kl 08.00 og i seng kl 18. Stå på videre!:)

    10. Hei, tenkte bare å la deg vite at om reparatøren ikke har informert deg om at du kan være nødt til å betale på forhånd, må du ikke betale noe som helst ifølge loven 😉 Og om han/hun har informert deg, trenger du kun å betale for en undersøkelse, altså 1 time arbeid, du må ikke betale for alle turene, siden de ikke har gitt deg et kostnadsoverslag 😉
      Hilsen en annen reparatør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg