Daniel Wellington

Weee, eeendelig har klokka mi kommet i posten, fortollingen fra Sverige til Norge tok alt for lang tid.. -_-

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. 
Jeg ønsket meg denne klokken til jul, men den lå ikke under juletreet. Ikke at det hadde noen betydning, for det lå så mye annet fint under der at det ble helt glemt. Men så kom jeg på det igjen. Jentene er helt gal etter klokker, og det fikk meg til å minnes på hvor mye jeg savnet å ha en klokke på hånden. Jeg ville ha en enkel, men stilfull klokke, så valget var rett og slett ikke veldig vanskelig. Det ble den nye utgaven fra Daniel Wellington. Egentlig rimelig lite oppfinsomt da så mange har denne klokken, men den er så fantastisk fin.

Hihi, så en liten julegave til meg selv, eller preime på kleskolleksjon synes jeg er vel fortjent ♥

Dagen her har gått i ett kjør. Jeg var med søsteren min til Drammen for å hente den nye bilen de har kjøpt, så ble den en tur på stoff og stil, så i morgen skal jeg gi en liten smakebit på hva dere kan vente dere på syfronten fremover ^^, Etter det var jeg en tur hos svigers hvor jentene og BT var. Jeg fikk reist en tur alene på butikken og handlet inn litt ferske reker, og etter en deilig middag og legging av jentene har jeg vasket klær og stue, for i morgen skal vi på hyttetur :D:D:D 

Og sånn helt på tampen, jeg vil gjerne gi en stoor takk til alle dere som har sendt fantastiske tilbakemelding på bilde jeg publiserte av kolleksjonen min i går! Jeg trur og mener jeg har klart å svare alle sammen, noe som er veldig viktig for meg. For jeg er bare så ufattelig takknemlig for hver og en av kommentarene som har tikket inn ♥ 

You are so amazing!! 

12 kommentarer

Siste innlegg