Lady in red!

Jeg bare trengte litt forandring! 

Første gang jeg farget ombre var sommeren 2013! Og siden da har jeg bare laget den tydligere, lysere, mørkere ettervekst osv.. Ja, egentlig bare små variasjoner fra gang til gang. Med andre ord var jeg nå blitt ganske så lei av frisyren. Så jeg bestemte meg for å gjøre noe veldig annerledes. Jeg drømte her om dagen at jeg klipte meg helt kort. Det er mange fantastisk kule korte frisyrer, men denne jeg fikk var rake motsetningen. Så det holdt å ta tuppene, men fargingen tok jeg i en litt annen skala denne gangen. 

Slik så jeg ut da jeg kom… 

Og to timer senere så jeg slik ut ^^, 

Jeg har i alle år hatt en tendens til å prøve ut diverse hårfrisyrer og farger, så at jeg pluselig bestemte meg for å farge håret rødt kom ikke som noen overraskelse på de rundt meg. Men nå var det virkelig lenge siden jeg har gjort noe “vågalt” med håret mitt, så søstra mi svatt litt da hun åpnet en snap fra meg som plutselig så helt annerledes ut. 

Det var nok en gang herlige Renate på Klippotequet Trend inne på Farmanstredet i Tønsberg som klippet og farget meg. Jeg kom med mitt røde ønske og hun fant den fineste fargen. 

Eller det er to forskjellige farger. En mørk brun ved hodebunn, og den røde i resten. Siden håret mitt gikk fra mørk til gradvis lysere er resultate av den røde fargen den samme, lo lengre ut mot tuppene den kommer jo lysere og mer intens rød blir den. 

Det er vanskelig å fange opp den riktige fargen med et kamera, for lys endrer fargespillet mye, men de to bildene under som jeg tok hjemme i dagslys er nok de som er likest fargen. 

Dette bildet er tatt inne etter det ble mørkt ute, og da ser man at det gule lyset fra lampene gir en annen rødtone ^^, 

KlippoTequet i Tønsberg har den beste servicen jeg har opplevd hos frisørersalonger. Jeg føler nesten at jeg er på spa hver gang jeg er der ^^, Deilig kaffe, alltid sjokolade, lang og deilig hodemassage, hyggelig mennesker og alltid et bra resultat av den nye hårfrisyren! 

Hva synes dere? 

 

83 kommentarer

Siste innlegg