Stine i stimen

Tjoohoooiii! 

I dag ser jeg omtrent slik ut: joggebukse, tennissokker, ullunder(over faktisk)tøy, bustete hår i hestehale, sminke under øynene i stedet for på øynene – med andre ord gårsdagsen sminke på skjeiva. 
Åja, jeg har kamera jeg ja, la meg se. Slik ser jeg ut:

Faktisk ser jeg oftere slik ut enn pyntet, sminket og stelt.
Og i dag har jeg all grunn, for jeg er har vært superStine, mihihihi!! Jeg har ryddet og ryddet og ryddet litt til, faktisk så holder jeg på å ta HELE andre etasje. Jaja, så er den ikke så stor da, men andre etasje må være det kjedeligste og rydde – siden vi ikke er der annet enn når vi skal sove. Eller vent, jentene er mye oppe, men de må elske rot slik som de holder på. Oppe er det to rom og en gang. Barnerommet er antageligvis like rotete i morgen, så jeg får trøste meg med at det i hvertfall er rent rundt om kring selv om lekene flyter. Vårt soverom er enkelt å rydde, for rotet er som regel bare klær og noen hybelkaniner. Men vi har også en gang. Og denne gangen har siden vi pusset opp de to soverommene vært en lagringsstasjon, med sofa og andre møbler det egentlig ikke har plass til, og oppå der hager med rot fra klær til barneleker. 

Men nå har jeg begynt. Jeg er så lei av denne mørke 70-tallsgangen at jeg faktisk har latt som den ikke eksisterer i en evighet.. Nå er det på tide å få litt orden!  😀 Ett nytt husprosjekt er i gang! Lurer dere på hvordan den ser ut? Ja, da får dere bare følge med 🙂 

 

8 kommentarer
    1. Så flink du er å holde orden, merker selv hvor vanskelig det er med to (snart 3) barn.
      Gleder meg til å se gang prosjektet 😀

    2. Merker at du bruker
      Mindre og mindre tid på blogginnlegg :/ savner bloggen slik den var før, mer fokus på speiltvillinger og sånt :p ha en fin dag videre da:)

    3. Anonym: I tider vil det være veldig mye å gjøre for oss allle. Jeg har en slik tid nå. Men jeg prioriterer alltid bloggen så fort jeg får muligheten.

    4. Godt det ikke bare er jeg som ikke alltid er nysminka og slikt! 🙂 Du er kjempefin uansett. 🙂
      Gleder meg til å se oppussingsprosjektet! Ha en super dag videre! 🙂

    5. Kommer det er lite syinnlegg snart? Finner så mye inspirasjon i syinnleggene dine 🙂
      Kanskje du kunne komt med et lite tips-innlegg? Altså, hvordan sy rett, hvordan sy strikk i liv/bena på en fin måte etc? Bare et tips fra en syfan 🙂 hehe

    6. Benedicte: Takk for tilbakemelding. Jeg skulle bare vært en liten tur på stoff og stil først, men du vet sikkert hvordan det er. Ikke bare bare og få tiden til å gå rundt. Og nå har jo brua ved oss rast.. -_- Men men, indre veier før løse problemene. Men helt enig med deg, det burde komme ett syinnlegg snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg