Gavekort hos VirreVapp

God kveld 🙂 

Noen som lurer på om jeg har kommet langt oppe i gangen? Veeel, det har jeg ikke akkurat. Haha. Dere skjønner, hun her Stine fant ut at hun ikke ville ha jalla-platepanel på veggene, men for å gjøre det på den enkleste og billigste måten begynte hun å sparkle det hele ^^, 

Akk ja! Det er rart hvordan jeg som ser på meg selv som en utålmodig person har alt for mye tålmodighet når det kommer til enkelte saker. Som BT sa da han tittet opp trappen, “skal du sparkle alle sprekkene? Du er jo gal!”. Kanskje det er nettopp det jeg er, men rene, glatte vegger skal jeg i hvertfall få av å være litt gal 🙂

Det kjipeste med det hele er at jeg må sparke, pusse og så gjøre samme prodesyren en gang til. Men det blir vel bra til slutt 🙂 


Vinn gavekort 

Til slutt vil jeg bare tipse dere om hvordan dere kan bli med i trekningen av et gavekort hos VirreVapp på hele 1000,- Dette er jo butikken som kommer til å selge klærne mine fra 1.mars. Det er ingenting fiks-faks du må gjøre for å bli med i trekningen annet enn å dele filmen fra Lise på facebook, SE HER ^^, 

God kveld alle sammen, jeg må fortsette og jobbe. 

6 kommentarer
    1. Kult at du tørr å starte på å helsparkle gangen din 🙂
      Men, hvorfor har du ikke heller gått til innkjøp av gipsplater? De må jo igrunn sparkles de også, men ikke i så stor grad som de sprekkene du har nå…
      Lykke til! Gleder meg til å se resultatet 🙂

    2. Heisann…. ett lite ? 😉 de kåpene mor di strikka har du komt noen vei på oppskriftå på di… de e jo bare heilt nydelige å veldig lyst på ei sånn t mi tuppa…. lykke t me gangen btw

    3. Huff, vi gjorde samme jobb i vår gang da vi flyttet hit. Veggene var ubehandlet trepanel fra 1990, og full av spikerhull og falmede merker etter hvor bildene til de forrige eierene hadde hengt. Måtte sparkle og pusse i to omganger, deretter 5 strøk tilsammen med grunning og maling! Myyye jobb, men utrolig digg når det er ferdig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg