Fredagsfølelse!

Et lite pust på sofaen! Dagen i dag har gått i ett og kl 16 turet BT avgårde til Hemsedal med guttgjengen. Heeelp!! Jeg skal være alene i tre netter. Vi fant ut i går at sist vi var fra hverandre så lenge var den første sommeren vi var sammen. Så på en måte er det egentlig litt deilig å skulle ha en helg for seg selv, men det er litt rart også. Heldigvis har jeg jo godt selskap av jentene, vakthunden Tyra og pusene, så alene er jeg jo ikke ^^, Fredagsfølelsen kommer av at jeg tenker BT har reist på en fredag, så jeg har sikkert sagt at det er fredag 10 ganger i dag. Men feil er ikke det, for med to fredager etter hverandre blir jo helgen ekstra lang 😀 

Nå som jentene er lagt fant jeg ut at jeg trengte en liten pause i sofan før jeg fortsetter å jobbe oppe. Jeg tuller ikke, jeg er støl fra gårsdagens pussing! Haha, og jeg har enda mye pussejobb igjen. Heldigvis begynner jeg å kunne se noen resultater. 

Nei, nå sitter jeg her å jamser! Det går vist ut over dere når jeg ikke har BT å skravle hull i hodet på. 

Jeg får jobbe litt igjen! 

Kommer sterkere tilbake i morgen ♥

6 kommentarer

Siste innlegg