Del en KLEM og vinn en middag

//Innlegget er sponset av Freia//

Gledelig valentinsdag ♥

I dag sto vi alle sammen opp klokken 08:30 da jentene mente dagen var begynt. Siden denne dagen skal være litt ekstra koselig har vi også koset oss mer enn vi pleier. Jeg reiste på butikken etter ferske rundstykker, og det ble tegnefilm og frokost i sofaen. 

Vi har lekt og koset oss hele morgen, og til lunsj slo vi til med litt superkos. Jordbær og sjokolade – Freia Sjokoklem. Har dere smakt den? Woo, den bare smelter på tungen, og jeg har ikke telling på hvor mange bokser jeg har kjøpt av denne sjokoladen, helt hekta 🙂 

Freia har en konkurranse pågående i disse tider, og når ordene #delenklem, sjokolade, vinn en middag for to til en verdi av 1000,- er en del av konkurransen, ja, da sier det seg selv at denne konkurransen passer for de fleste. 

Konkurransen går nemlig ut på å dele et sjokoklem-bilde på Instagram og tagge #delenklem til bildet ditt. Freia trekker ut en vinner hver uke frem til 30.april, vinnerene får da en romantisk middag for to til verdien av 1000,- og offentligjøres på Freia sin Facebook-side

Dagen i dag betyr like mye at man skal kose seg med de man er glad i og ikke bare kjæresten sin. Så min sjokoklem delte jeg hjertelig med mine fineste barn. Jammen er det godt å være hjemme og nyte dager uten stress med de som betyr mest. Men jeg skal også en tur bort senere i dag, og da skal jeg dele ut sjokoklemmer i fleng 😀 

Det skal også sies at det er veldig behagelig når barna setter seg på gulvet og leker slik at hu mor kan få litt alenetid 🙂 


Kjole fra Choies

Del din klem på IG, med #delenklem, husk at du kan dele så mange bilder du vil 🙂

Kos dere masse på denne fine dagen ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg