Hipp HURRA Charlotte :D

God dag, har var vi vært tidlig oppe i dag. Jentene våknet allerede klokken 7, noe som var litt fortidlig da jeg var i bursdag i går og ikke i seng før kl 2 i natt. Charlotte som dere sikkert husker som moren til Sophia jeg satt dagmamma for, fylt år i går. Hun hadde bedt inn to andre venninner og meg til litt mat og hygge. 

Og gjett om det var var både god mat og mye hygge. Plutselig var klokken nesten halv 2 før jeg fikk kjørt hjem ^^, I stede for strikkekubb eller symøte som mange har, har vi neglekvelder. Det er bare såå koselig å sitte sammen og skravle i timesvis mens vi jobber med negler samtidig. 

Tenkte dere kunne se noen stemningsbilder fra gårsdagen, og i mens skal jeg starte med neste syinnlegg 🙂 

Tusen takk for i går vakre Charlotte, og like vakre Janne og Ida ♥


   
Glad jeg var sulten med stor S da jeg kom, har dere sett så mye DIGG!? 😀 

 

9 kommentarer
    1. Hei Stine
      Så kjekt med oppskrift, tror til og med jeg kan klare det der:) synd jeg ikke har noen jenter å sy til. Fin kjole det der:) og såå mye god mat du fikk i går. Ble sulten av å se bilder her.
      Btw liten advarsel med de depend gellackene. Jeg har det samme settet selv med lampe og alt og har den søte lilla/rosa lacken du har på neglene nå. Elsker den fargen!! Dette produktet ble trukket tilbake fra markedet ( hvertfall cubus og vita) fordi det var veldig mange som hadde fått smertefulle sår på hender. 😁 jeg tør ikke bruke det lenger etter å ha lest om dette da jeg har kjent litt svie/prikking/kløing selv når jeg har lagt det på forsiktig. Leste om en som hadde vært uheldig og hun hadde verkende dype sår på fingeren. Du finner artikkelen fort om du googler.
      Men hvis man ikke bruker det så ofte går det kanskje greit:) hehe sorry, ikke meningen å drive skremselpropaganda;) det var veldig stilig med mønster på gellack, det har jeg ikke forsøkt.
      Ha en fin helg Stine, krysser fingrene for at dronninga er på bedringens vei igjen 🙂

    2. Mia: hehe, jeg er veldig lite bekymret av meg og siden jeg ikke hadde merket noe før dette oppstyret startet bryr jeg meg ikke så mye, der blir som med alt annet. Noen reagerer negativ på ting, andre ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg