God Morgen Norge

Da sitter vi på hotellrommet igjen etter sending og venter på Reprise. Og mens vi venter på sendingen kan jeg jo oppdatere dere litt.

Dagen i går var veldig fin, vi var på plass i Oslo kl 15, vi landet så vidt på hotellrommet før vi møtte mamma som jobber i Oslo, jeg inviterte henne med på middag. Noe som var veldig koselig, og jeg skal ikke si noe annet enn at det er behagelig å være to voksene når man har med to på snart to år ute i storbyen. Mamma reiste hjem 17:30 og da tok jentene og jeg en liten shoppingrunde på Karl Johan før vi nok en gang landet på hotellet hvor jentene tok et deilig bad før leggetid. 

Jentene sovnet etter ti minutter i sengen og sov natten igjennom. 

Selv brukte jeg langt lengere tid på å sovne, haha. Jeg var litt vel spent, så lå å tenkte en lang stund før jeg endelig sovnet. Klokken 05:30 var jeg våken igjen og kvart over 7, var vi ferdig med frokosten på hotellet og på vei til Karl Johan igjen. Litt trøtte jenter, som ikke forsto helt alt som skjedde så tidlig på morgen, men til tross for det gikk det veldig bra. 

Da fikk jeg sett sendingen i reprise, phuu, det gikk jo bra. Jeg var relativt stresset på innsiden, så faktisk husket jeg ikke hva jeg hadde svart etter sending ^^,
.

 

50 kommentarer
    1. Dere var så flink så! 🙂 Koselig å få “besøk av dere i stua” 🙂 Synes det var litt rart at de ikke nevnte syingen din i det hele tatt bare. Både pga alt du har sydd, vist fremgangsmåte på, motivert andre, osv. og spesielt nå bare 2 dager etter at kolleksjonen er lansert på virrevapp.no. Menmen, alt kan ikke få plass på 5 minutter på tv 🙂

    2. Hei
      Så det koselige innslaget på God Morgen Norge. Jeg har selv speiltvillinger, to jenter som nå er 23 år gamle.Jeg vil ønske deg all mulig lykke til med de søte små. Det vil bli en flott, utfordrende og svært givende reise.
      Hilsen Anne

    3. Så deg på godmorgen norge idag på reprisen og du var kjempeflott! Jeg kjente ikke til begrepet speiltvillinger og at alt er speilvendt – helt utrolig at det går an! Helt nydelige er jentene dine! 🙂

    4. Cathrine Narum: ^^, Ja, men denne gangen var det bloggen som skulle ha fokus, og da rekke man ikke stort på 5 minutter ^^, Jeg kunne jo skravlet i dager om både bloggen og syingen 😀

    5. Gud, du har utrolig behagelig stemme!! Veldig hyggelig på morgenkvisten 😀
      Jeg har lurt på en liten ting; Dersom du roper på enten Olivia eller Otilie, vet de selv hvem som er hvem?
      Stor klem

    6. Kan ikke skjønne at noen kan synes det er noe negativt med å få tvillinger! Vi hadde blitt kjempe lykkelige om vi hadde fått tvillinger! Min mor er egentlig tvilling men dessverre døde den andre i magen til mormor. Vet ikke om hu er toegga eller enegga. Men igjen, vi hadde blitt kjempe glad for å få tvillinger! To i samme slengen er ikke så gærent synes jeg 😉

    7. Hei. Leste på etn blogg som heter rosaelefant.blogg.no, det siste innlegget om salg av en hest. En veldig krevende type. Tenkte på deg, den skulle kommet til deg ☺ virker som du har det talentet for hester. Og ikke noe varmer hjertet mer enn dem som åpner hjertet for outsiderne 😊 lest bloggen din en stund. Litt merkerlig vettu, når man leser noe og tenker på en blogger. Du har utmerka deg 😊 hehe

    8. Koselig å se deg på god morgen norge!! Første gang siden du startet å blogge (har fulgt bloggen din fra start!) jeg har sett deg i “live” person, og må si at du ser så vakker, sunn og lykkelig ut! 🙂 Og tvillingene var også ufattelig skjønne! Håper du gjør flere slike innslag, det er så spennende å følge med på livet ditt 🙂

    9. Så koselig å se dere på tv! For noen nydelige jenter du har. Men lurte på en ting,de buksedressene de hadde på seg på gmn,kommer de i str 92? Finner den ikke i str 92 på sidene som selger plaggene dine. Kunne veldig gjerne tenkt meg den til jenta mi!

    10. Jenny: tusen takk 🙂 første gang på tv også det ^^, hyggelig at du likte meg i levende live 🙂 klarer ikke helt å sette opp kamera og filme meg selv, for da blir det veldig “satt opp” 🙂

    11. Maria: så hyggelig å høre 🙂 har nok med en hest, så håper det finnes flere som ønsker enn litt annerledes og kan tilby et godt og trygt hjem <3

    12. Gratulerer med fantastisk gjennomførelse 😀 Fulgt bloggen sin siden du startet og var gøy å se deg “live” som fler skriver her 🙂 Du virket så rolig og reflektert, ikke nervøs i det hele tatt! Så behagelig høre på, håper virkelig vi får sett masse mer av deg, du er et fantastisk fjes for alle unge mødre og alle tvillingmødre Stine :)!!
      Jeg bla kjøpte symaskin(hadde aldri sydd før) og endte med egen “hobbybedrift” av å sy pga deg, så tommel opp 🙂

    13. Sara: Åh, jeg blir så rørt 😀 Jeg var nok mer stresset på innsiden enn hva som synes på skjermen, og godt var vel kanskje det 🙂
      Så kult, lykke til med hobbybedriften din 😀

    14. fjellgeitbundingen: Tusen takk 🙂 Jeg synes det var en hyggelig og morsom opplevelse, veldig hyggelige folk bak scenen også, og morsomst av alt var det vel at hun som sminket meg var enegget tvilling, så vi hadde plutselige mye å snakke om 🙂

    15. Helledussan så nydelige jentene dine er! Også så flinke de var:) Har selv ei jente på nesten samme alder (blir 2 år i juni):)

    16. Jeg klarer faktisk ikke forstå at noen kan si ” stakkars deg ” når du går med tvillinger..for wow det er mitt største ønske å få tvillinger, tenk så koselig både for meg og for dem når de vokser opp! <3 alltid en venn å leke med, også har de alltid en person uansett hva som noen gang ville skjedd

    17. Så deilig. Hva sa hun som var enegget tvilling om det å være tvilling? Kjenner jeg er litt nysgjerrig? Kjenner eneggede tvillinger fra barnas miljø, gått i barnehagen med trillinger to eneggede og en toeggede og hatt eneggedetvillinger i klassen over meg og i tillegg mistet min mormor tvillingene hun bar..Men hvordan oppleves det å være tvilling. Er det enklere enn å være vanlige søsken? Tenker man mer likt og er generelt mer lik?

    18. fjellgeitbundingen: det er nok veldig forskjellig, men disse var veldig nærme hverandre, gikk i samme klasse til og med videre gående og hadde bodd sammen som voksne 🙂 så jeg tipper hun likte søstra si relativt godt^^,

    19. Hei Stine. Så bra du/dere var på god morgen Norge ! 🙂 Sååå søte jentene dine var når de så deg på skjermen og sa mamma en million ganger 🙂 hehe men du, et helt annet spørsmål, mulig du har skrevet om det før, men hvilket kamera bruker du? Det hvite du holder i hånden…

    20. Hei Stine! 🙂 Jeg lurer så veldig på hva slags sko jentene hadde på seg på God morgen Norge? De var utrolig fiiiine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg