God morgen <3

BT strøk meg over ansiktet til morgen i dag, definitivt den beste måten jeg kan bli vekt på. Jeg våknet med et smil om munnen og strakk ut armene for å klemme han. I dag var BT like våken og glad som meg om morgen, normalt trenger han en halvtimes tid for seg selv før han begynner å smile tilbake til verden. Jeg strakk meg og dro frem mobilen for å sjekke klokken, mens jeg så på BT som allerede kledde på seg. Jeg var sikker på at vi hadde sovet leenge denne morgen, jeg tenkte i går at jeg ikke hadde behov for å ha på vekkeklokken til i dag. “07:13, BT?” sa jeg og begynte å le. “Jeg har blitt en morgenfulg” svarte han med et bredt glis og var ute av rommet, nei, ute av huset før jeg rakk og få på meg bh’en. 

Jeg fortsatte påkledningen i stillheten jeg, men humret for meg selv –  morgenfugl du liksom, ny bil tenker jeg vi heller sier. For BT fikk ny firmabil i går, og jeg trur det siste han sa før han seilet om på puten i går kveld var “Jeg gleder meg til å kjøre bil i morgen jeg” 🙂

Jeg skal ikke klage akkurat, jeg synes det er veldig deilig å stå opp om morgen, og den tiden før jentene bestemmer seg for å starte dagen er unik. Litt alenetid rett og slett. 

Så god morgen <3 

 

16 kommentarer
    1. Uff det var tidlig.Liker å sove til hvertfall 11 på lørdager,kun våken nå så tidlig fordi jeg måtte ta medisin men skal jeg sove litt igjen.
      Ha en flott dag 🙂

    2. god morgen til deg å flotte Stine 🙂 sitter selv og drikker kaffe . Men har en ammende liten skjønnhet på armen .. Men toåringen sover og det er litt deilig innimellom 🙂

    3. God morgen 🙂 Her våknet minstemor Kl. 07, så det var tidlig på i dag her også 😉 Håper dere får en fin dag!

    4. Marte :: Hehe. Nei, ikke på søndager ^^, Han jobber mye, men ikke nå, for han er i 50 % pappaperm. Men siden han skal ta over firmaet som faren driver så er det ofte mye han må sjekke opp i eller ordne med. Jobben er hans hobby og jobb så det går litt tid i det ja 🙂

    5. For en koselig start på innlegget – jeg blir skikkelig varm om hjertet av å lese om en mamma og en pappa (et par da) som er så forelsket som dere virker og være. Det tror jeg er det beste man kan gi barna sine uansett 🙂 Vår lille 2åring ler og smiler alltid når meg å pappaen gir hverandre kyss og klemmer. Det gir di små masse trygghet tror jeg 🙂
      Ha en flott lørdag – jeg skal avgårde til jobb etter noen deilige morgentimer med min lille skatt 🙂

    6. Så søte jakker, du er innmari flink – blir skikkelig misunnelig på evnene dine! Hvordan er fotoboken, kan det funke for meg som ikke er så gode på å fotografere med noe annet enn auto i hovedsak (hehe)?

    7. For en koselig morgen 🙂
      Hehe, jeg blir glad når jeg våkner og klokken en sjelden gang viser 07.xx Det betyr nemlig at klokken ikke er 06.00 da Olivia vanligvis skal opp :p :p

    8. Hei Stine!
      Jeg har fulgt bloggen din lenge nå og blir så inspirert av alle ideene dine! Du og bt er så utrolig flinke med deres skjønne tvillingjenter!! I går opplevde jeg noe som var utrolig rart.. Jeg og kjæresten min gikk rundt på revetal senteret, og plutselig ser jeg deg med otilie og olivia! Etter å ha fulgt deg så lenge følte jeg på en måte at jeg kjente dere så godt! Var på vei til å gå bort til dere med et stort “HEI”.. Men så kom jeg på at dere ikke aner hvem jeg er! Det var en følelse som var så spesiell! Men så tenkte jeg at sånn må jo du føle det litt også, bare motsatt, så det ble kveldens tenkepinn! Må bare si at du er en stor motivasjon! Finner alltid noen løsninger som blir så utrolig bra! Masse hilsninger fra den ukjente!

    9. Camilla: Så hyggelig å høre, neste gang får du gå bort å si “HEI” 🙂 Det er bare koselig det ^^, Vi bor jo i Re, så er stadig på Revetal 🙂
      Ha en fortsatt fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg