Magisk

God fredagkveld 😀 Er det ikke deilig at det er helg? 

I dag hadde jeg kontordag, det vil vel egentlig si, studiedag. Men jeg hadde litt regnskapsjobbing å gjøre, så da jeg var tilbake på kontoret etter å ha vært hos regnskapsføreren, var det intet nett å oppdrive. Og tru det eller ei, men det er veldig vanskelig å være nettstudent og bloggskribent uten internett ^^, BT meldte om at nettet vårt ville være nede hele dagen, så da var det bare å pakke sammen sakene å ta helg allerede kl 12 🙂 

Været har jo vært helt fortryllende i dag. BT hadde vært ute med jentene i en og en halv time da jeg kom hjem og vi fortsatte å være ute til klokken ble 15:30. 

De to siste kveldene nå har jeg sydd nye vårjakker til jentene, så i dag ble de prøvd på for første gang. Dette medførte at jeg tok med kamera ut, vi tok en lang lekestund ute på jordet med såpebobler og så på naboen som trente hest. Jeg synes dette bildet av Olivia er helt magisk. ♥ 

I morgen deler jeg flere bilder av de nye jakkene, for nå er det tid for sjokolade og film ! 

Jeg ønsker dere alle en god helg 🙂 

11 kommentarer
    1. God helg til deg og dine Stine 🙂
      Hvilket stoff brukte du når du sydde disse jakkene?
      Har veldig lyst og prøve selv til datteren min.
      Gleder meg til du deler flere bilder av jakkene. Synest ofte du finner fine stoff 🙂

    2. Den ser utrolig skjønn ut den vårjakken ♡♡
      Idag/igår var jeg å hentet pakken fra virre vapp, med den fine rosa kjolen ♡
      Da ble jeg nok inspirert slik at ikveld har jeg sydd 3 ulike ting til lillefrøken;
      -Nytt putevar og dynetrekk til dukken hennes
      -liten oppbevaringspose
      -lin skjørt
      Og det etter ca 15-16 år ☺☺

    3. Du er så utrolig flink, Stine! Du får liksom til alt du!
      Også må jeg si at jakkene ser kjempesøte ut, fikk nesten litt Galtvort-assosiasjoner til den spisse hetta. Og det er en bra ting, altså – haha! 🙂

    4. Hege: Tusen takk. 🙂 Ytterstoffet er av 100% ull, funnet på stoff og stil i “utendørs stoffer” på stof og stil, men stoffet ligger desverre ikke på hjemmesiden, så jeg får ikke delt link.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg