Bixit Havrebar – Godt Mellommåltid

// Innlegg skrevet i samarbeid med Bixit //

Jeg vet at reklameinnlegg kan være kjedelig i lese seg igjennom, men her kommer det en liten anbefaling alikevel. Jeg har nemlig blitt introdusert for Bixit Havebar. Og når sant skal sies, så kunne den ikke kommet på et bedre tidspunkt. Jeg har perioder der jeg blir så ufattelig matlei. En tørr brødskive frister minimalt og jeg har da lett for å hoppe over brødskiva, resultatet av det er ikke noe å juble over, lavt blodsukker, liten konsentrasjon og hodepine. 

Nå har jeg hatt med meg en havrebar de dagene jeg har vært på kontoret og studert, og de passer perfekt som et raskt og godt mellommåltid når man er litt sulten. Barene er laget med, som navnet tilsier, havre, og kommer i smakene Mandel&Sjokolade og Blåbær&Tranebær. Personlig klarer jeg ikke bestemme meg for hvilken av barene jeg har som favoritt, for jeg synes begge er himla gode. 

 Bixit Havrebar kommer både i praktiske porsjonspakker og i 4pk, de finnes hovedsaklig i knekkebrødhyllen i din butikk. Kaloriinnhold per bar: 110 kcal på Blåbær&Tranebær og 130 Kcal på Mandel&Sjokolade.
Bixit har gått inn i et samarbeid med golfstjernen Suzann “Tutta” Pettersen. Hun er merkets nye talsperson og vil være med i Bixits nye reklamefilm 

Jeg har introdusert Bixit Havrebar for jentene også, barene er jo så lettvindte og fine og ta meg seg ut og på farten, og jentene, ja de er like frelst som mammaen sin og pappaen sin til disse barene 😀

 

Følg gjerne med på facebooksiden til Bixit HER

NAM! NAM! 

6 kommentarer
    1. Havrebar er kjempegodt, og alltid greit å ha med seg overalt. Men har du prøvd å lage selv? Har en oppskrift på energibarer på spisogspar.blogg.no. Den anbefales å prøve!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg