Sett DITT PERSONLIG preg på Hjemmet

 

Da var det duket for å vise frem nok et prosjekt her i heimen. 
Jeg dør litt på innsiden når jeg ser bildet under, tenkt at gangen så slik ut, rart hvor fort man vender seg til det bedre. Nå har jeg blitt så glad i rommet oppe at jeg med glede sitter og jobber litt ekstra på dataen eller med noen bøker etter at jentene er i seng. Da rommet så ut som under var det bare en gang jeg måtte igjennom for å komme inn til et av soverommene. 

En liten detalj, eller en ganske så stor en, har vært litt for spesiell etter min smak – glassvinduet til soveromsdøren vår. Det positivet er jo at det slippes inn litt lys til en gang uten vinder, men nei – det funket ikke helt for meg. 

Og det er her plata med bildeoverføringen (som du kan se fremgangsmåte på HER) kom inn. I stedet for å finne en ny dør, var det mye enklere og fjerne glasset og erstatte det med en fiberplate. Også så personlig det blir, det kan vel egentlig ikke få blitt mer personlig, der hele familien pryder dørens flate. 

Siden jeg helt sikkert får spørsmål om hvor ditten og datten er fra så nevner jeg det fort her: Lampe og klokke er kjøpt på Hovsmarked for dere som er fra bygda. Dere andre som ikke bor i nærheten av denne butikken, så er lampen fra scanlight.no og klokken fra Riverdale.nl. Stolen er fra IKEA

Det er ikke så vanskelig å lage personlige og kreative påfunn i huset. Gå dere en runde, så tipper jeg dere finner mange potensielle endringer som kunne vært rundt om. Ikke la det forbi med tankene, bare gjør det! Og du kommer til å elske og sette ditt personlig preg i hjemmet – samme hva det måtte være. 

Ha en brilliant helg alle sammen. 


Lik, kommenter og del gjerne innlegget – det gjør i hvert fall meg glad, inspirert og motivert til å dele flere DIY’s med dere 😀

Følg oss på fb for å få med deg oppdateringer. 

#diy #hjemmet #interiør 

34 kommentarer

Siste innlegg