Oslo

Fytti katta for et snøkaos. Da jeg omsiden kom meg ut av innkjørselen vår og var på vei for å levere jentene til svigers, så jeg en bil stå most inn i en snøfond i grøfa. Jeg fant ut at jeg ble nødt til å kjøre bort å sjekke om det var noen i bilen og om vedkommende hadde det bra. I bilen satt det et gammelt par, de hadde hjelp på vei og hadde det bra, men var veldig takknemlig for at jeg kjørte bort og spurte. 

Hos svigers sa svigerfar at han kunne kjøre meg ned til toget, noe jeg var veldig glad for da han både har bedre snøførebil og erfaring enn meg. På en strekning som tar normalt ti minutter å kjøre var det 3 biler og 3 trailere i grøfta. En bil godt smadret og politi her og der for å dirigere trafikk. Fytti katta. Jeg ble sittende å se på ulykkene på TB og det var godt over 30 ulykker i avisen da fra klokken 8 om morgen. 60 biler ventet på den tiden, hjelpemannskap for å dra de opp av grøfta. I dag burde flere holdt seg hjemme, men jeg var jo også en av de som måtte en tur ut på veien alikevel.
Dette føret gjorde at jeg ikke kom ned til togstasjonen før jeg allerede var 10 minutter for sen. Flaks for meg var også toget forsiket og kom to minutter etter meg.

På toget satte jeg meg ved siden av en eldre mann, og vi skravlet sååå mye at før jeg rakk og tenkte hadde jeg vært på toget en time og var fremme. Nå sitter jeg på hotellrommet og skal gjøre meg klar for kvelden 🙂

4 kommentarer
    1. huff bra det gikk bra med de. så fælt at det skal bli så mye ulykker da. folk har vel kanskje bytta til sommerdekk siden det har vært så fint i det siste? hehe. ikke smart d hvertfall 😛 vurderte jo d selv forrige uke, men men 😛 bra man ikke gjorde d 😛
      kos deg masse i kveld =) Hva skal du?=)

    2. Hei søte deg!
      Jeg stakk bare innom for å minne deg, ja akkurat DEG på at du er god nok som du er og at du er spesiell! Du er verdifull for akkurat den du er, og jeg vil at du skal vite at du kan nå langt så lenge du aldri gir opp! Stå på, jeg og mange andre heier på deg – du er GOD NOK for akkurat den du er, og verden trenger deg <3
      Ha en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg