FargeVinnerene

Når man ikke har tid til å sove, så har man i hvert fall ikke tid til å forsove seg. I dag gjorde jeg det, jet lag fra klokkestillingen alle mann, så vi fikk ikke opp øynene før klokka var halv 9. Men men, nå er jeg i gang. Føler bare at jeg har ti tusen ting jeg skulle hatt gjort, så jeg står på nå mens jentene har daglur, men jeg vet at jeg kommer til å bli sittende i kveld også for å få unnagjort arbeid. Det er nemlig ikke mulig å jobbe når jentene er våkne – da er jeg “kjedelig-mamma” og sutring er ingen motivasjon for å jobbe. Det er så klart helt greit, for når de er våkne da er jeg mamma og ikke på “jobb”.

Nå har jeg fått talt opp de 424 stemmene som har kommet inn på de 16 forskjellige fargevalgene på gutte- og jentemodellen til høstens kolleksjon. Det ble tre klare favoritter for både gutt og jentene, så nå gleder jeg meg til disse går i produksjon slik at vi kan få se det ferdige resultatet. 😀 

Her er vinnerene som dere har plukket ut 😀 Tusen takk for hjelpen! 

JENTE

GUTT 

Gleder meg såå til å se resultatet ! 

10 kommentarer

Siste innlegg