Virre Vapp by Stine Skoli

Da var påsken like brått over som den startet 🙂 

Og jeg håper alle er klare for å ta fatt på en ny uke og har dannet mange gode minner fra påsken.

Hvis dere ser på menyen min nå, så kan dere se at jeg har laget en ny kategori som heter Virre Vapp By Stine Skoli. Jeg har laget denne siden slik at det blir enkelt for dere å finne kolleksjonen, i tillegg vil det komme oppdateringer når nye plagg melder sin ankomst slik at dere kan følge godt med.

Jeg har også delt ut en rabattkode, så gå gjerne inn og ta dere en titt.

 ♥

4 kommentarer
    1. Hei Stine 🙂
      Jeg Har ikke barn enda, men vet at jeg vil ha klær fra allerede din første kolleksjon. Så lurte på om alle kolleksjonene kommer til å ligge ute for salg hele tiden, eller om de bare blir solgt for en liten periode? Hvis de blir det hvilken str ville du anbefalt meg å kjøpe? Har så lyst på klærne som er laget og designet av deg 🙂

    2. Camilla: Hei 🙂
      Det var da veldig hyggelig ^^, Hehe, tenk om du bare får gutter 🙂
      Kolleksjonen kommer nok bare til å ligge til den er utsolgt, men jeg har ikke tenkt til å slutte enda, så det vil komme nye kolleksjoner 🙂

      Størrelse er vanskelig å svare på du. Det kommer jo an på om du får sommerbarn eller vinterbarn og hvilke størrelser som passer for årstiden og antrekket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg