Bursdagplanleggeren

Åh!! Jeg kooser meg såå mye om dagen. Bursdagsforbredelser er bare det gøyeste. 
Jeg har funnet så mye inspirasjon på pinterest, men slapp av jeg skal ikke gå heeelt bananas – bare litt ^^, 

I dag kjøpte jeg disse super søte isbegerene på Clas Ohlson, jeg var rundt i diverse andre butikker jeg hadde trua på at jeg kunne finne slike søte is-begere, og da synes jeg det er veldig kult at det til slutt var hos Clas Ohlson jeg fant det jeg lette etter.
Det kan fort bli mye søtt i en bursdag, så jeg har tenkt til at disse begerene skal inneholde oppkuttet frukt. Jentene er jo like glad i frukt og bær som i andre søtsaker, så da er det fint å ha alternativer. 

På Meny tok jeg med litt lys og servietter, det kom jeg på at jeg trengte da jeg skulle ha en lyspære ^^,

I går satt jeg og laget en prøve på en liten krone. Jeg fant så nydelig papir hos Libris, som bare måtte bli med hjem 

Og så kom jeg over dette kule trikset for å piffe opp ballonger. Jeg kjøpte for lang tid siden tyll-gardiner på Ikea, jeg trur jeg betalt 29,- for to lange gardiner. Og siden jeg har en hel gardin igjen, kan jeg lage mange flotte ballonger til jentenes bursdag ^^, Den under er bare en prøve. 

Flere som liker å styre litt til bursdager? 🙂

34 kommentarer

Siste innlegg