Ny hobby

Gjesp!! At det i det hele tatt går an å gjespe så mange ganger på rad. Jeg har et vennepar, og for dem er det vanlig å legge seg i 2-3 tiden på natta, selv om de står opp til skole og jobb tidlig om morgnen dagen etter. Gjesp igjen.. Jeg skjønner ikke hvordan de orker. 

Jeg sovnet ikke før nærmere  to i natt, men siden jeg er vandt med å stå opp tidlig våknet jeg først halv 7, sovnet igjen og sto opp 8. Så nå sitter jeg her da, i sofaen med kaffe for å prøve å våkne ti hakk. De andre i huset har vist ikke tenkt til å stå opp enda, så jeg får lage ferdig cupcakes før dagens travle rutiner intreffer når de to små våkner. 

Så dere IG-filmen min i går kveld? ^^,

1WjPBijxtH

Trur nesten jeg har fått meg en ny hobby. Gud og gøy det er å bake!!! At jeg ikke har prøvd meg mer på dette før. ^^,

Prøver på å komme tilbake med en innlegg før gjestene kommer i dag kl 15. Om det uteblir så kan dere bare se for dere en veldig stresset meg med vaskefille i den ene hånden og kremspøyte i den andre 

8 kommentarer
    1. Elsker å bake selv. Planlegger dåp til yngstemann nå ! Gøy å gå litt overboard som min kjære alltid sier.. 🙂 kos deg med feiringen av de nydligste tvillingene 🙂 den kaka forressten utrolig fin! Får aldri til de “rosene” man lager med tip – men å lage roser av Marsipan/fondant det er jeg en jævel på ;p

    2. Så flink du er! Den kaka ble utrolig fin. 🙂 Håper dere får en fin feiring av jentene i dag. Kos dere masse! 😉

    3. Så gøy du har begynt med baking! Elsker å bake selv, men gjør det ikke så ofte. Lærling lønn er ikke så bake vennlig! Men nå har jeg blitt bitt av sy basillen – takket være deg og skal til å sy to skjørt, en blazer, en topp og en clutch/veske med kort lommer 😉

    4. Så søt du er! Og så fin kaken ble! 😀 😀
      Jeg skjønner heller ikke hvordan folk klarer å holde seg oppe så sent! Jeg var hos ei venninne forrige helg, og la meg ikke før kl. 02.00! Jeg var helt ferdig dagen derpå :p Haha.
      Kos dere masse, masse med bursdagsfeiring etterpå! Det blir nok stor stas og stromende jubel for alle mann! 😀 😀

    5. Å, du er så flink! 🙂 Den kaken var superfin og det var alle cupcake’sne også. Håper du viser noen bilder fra besøket her på bloggen 🙂

    6. Mia: Ja, det er kjempegøy, jeg må vist bare lære meg til å ligge unna kaker når de er ferdige og frem til de er spist!
      Wooho! Tommel opp 😀 Del på IG med #skolissykrok, så jeg kan se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg