Studenter på skift

I dette øyeblikk er jeg veldig i tvil om jeg klarer å flytte meg bort fra denne fantastiske stillingen i løpet av kvelden. Jeg har havnet på sofaen med sjokolade og cola, jentene er lagt og BT på kontoret. 

Det har vært en lang dag. Jeg har sittet på kontoret og vært student i dag, så jeg har jobbet med oppgave og lest pensum. Jeg jobber med et nyhetsreferat om diskriminering på grunnlag av graviditet eller foreldrepermisjon. Veldig spennende lesning faktisk, og jeg kjenner at det virkelig setter i gang motoren og engasjementet i meg når jeg jobber med dette. Men å sitte med pensum en hel dag er søren meg tungt for knollen. 

Jeg var hjemme halv 3, fordi en stressa samboer spurte pent om jeg kunne komme hjem så tidlig som mulig slik at han kunne reise på kontoret og jobbe litt. BT skal på et kurs til uka, og har fått en tykk perm med lesestoff og oppgaver han skal igjennom før det, så vi er nesten litt studenter begge to nå. Studenter på skift 😉

Etter middagen reiste BT av gårde, og jentene og jeg har måtte gjøre dagens gjørmål sammen. De ble nødt til å være med bort i stallen for å “møkke hest” som de sier, og stelle den syke. De var heldigvis veldig samarbeidsvillige, så stalljobben ble unnagjort uten problem. 

Det er ingen tvil om at jentene har kost seg i dag, og de sovnet nesten før de traff hodeputa. Det er nesten så jeg har sovnet to ganger selv nå på sofaen. 

Æh, nei. Haha, det er bare babling her på meg. Blir slik når jeg knapt har sett voksene mennesker på en dag. Jeg får ta med en kaffekopp og få gjort litt her. 

GOD HELG 

 

4 kommentarer
    1. Haha, du er herlig! Selv sitter jeg i sofaen i et meget rotete miljø, svett etter trening og venter på at frosne bær skal tine litt før jeg går løs på dem med stavmiksern! God helg til deg også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg