We Love Rain

Reklame – skrevet i sammarbeid med Helly Hansen 

Å skulle skrive dette innlegget har jeg gledet meg til en stund nå, og grunnen til det er fordi jeg vet at jeg kan skryte produktene opp i skyene, bare fordi det faktisk er helt og 100 % sant. 
For tre uker siden fikk jeg meg et nytt regnsett fra Helly Hansen, og selv om det ikke har regnet hver dag de siste tre ukene, så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har brukt denne jakka hver dag siden jeg fikk den og buksa har også vært flittig brukt de kaldeste dagene med mye vind. 

Som tobarnsmamma, heste- og hunde”mamma” er jeg mye ute. Jeg elsker å være ute, og jeg er ute uavhengig av hvilket vær det er. “Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær” er et utsagn det ligger all sannhet i. Siden jeg er såpass mye ute er jeg også en helt i å kle meg deretter. Jeg orker ikke fryse, og jeg orker ikke å bli våt av den enkle grunn at da blir alt veldig kjipt. 

Helly Hansen er fantastisk gode på deign og produkter som virkelig holder hva de lover. Jeg har vært en trofast Helly Hansen bruker i mange år, og det er jeg ikke alene om. 
Modellen på jakka og buksa jeg har på meg, kommer fra kolleksjonen “We Love Rain”, men som nevnt passer de like godt til bruk en dag det bare er litt surt i luften. Og de dagene har vi mange av i løpet av året.  

Til informasjon så er modellen til jakka jeg har på meg: Helly Hansen, W Aden, farge navy. 
Jakka er vindtett, vanntett og ventilerende. I tillegg har den en veldig god passform som gjør den utrolig behagelig å bruke. Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg elsker jakka
G-Sport har KAMPANJEPRIS i disse dager, slik at du nå kan få jakka til 799,- fra den opprinnelige prisen på 999,- og de er å finne i 5 forskjellige farger 😀

Buksa som er tilhørende jakka, W Aden Pant, er å finne her. 

KONKURRANSE! 

Helly Hansen og G-sport kjører i gang en konkurranse der du kan vinne regntøy etter ditt ønske. Hver uke trekkes tre heldige vinnere, og du kan enkelt delta, slik:

Les mer om konkurransen, eller sjekk ut hvilke jakker du kan vinne hos G-sport HER. 

Dere bør også sjekke ut mer av kolleksjonen “We Love Rain” HER – Jeg må nok ha en jakke til ser jeg !! :O Så utrolig mye fint. 

Håper det er noen av mine fine, flotte lesere som vinner en ny jakke fra Helly Hansen 😀  

Lykke til! 

 

9 kommentarer
    1. Hei.
      Kan jeg få spørre om hvilken størrelse du har i klærne? Er så vanskelig å bestille, men tror jeg har ca samme størrelse som deg😃

    2. Sissel: jeg har smal. Men du vet vel hvilke størrelse du bruker til vanlig? 🙂 eventuelt kan du gå innom en g-sport. De har samme kampanjen der 🙂

    3. Så fine regnklær! Jeg kan dessverre ikke si meg enig i overskriften, for jeg elsker ikke regn! :p Regn er nødvendig, og helt OK, så lenge jeg kan være inne. Grunnen er at jeg misliker sterkt å bli kald og våt, så kanskje grunnen er at jeg er for dårlig til å kle meg. Krysser fingrene for å vinne et slikt fint sett! 🙂 Og krysser fingrene for sol i morgen (som det er spådd) 😉 Hehe.
      God klem til vakre deg! 🙂

    4. Cathrine Narum: hehe, søt du er. Kanskje du rett og slett trenger litt skikkelig regntøy da ja ^^,
      I dag har det vært alt slags vær her, sol, regn, snø og vind om hverandre. Typisk norsk vår kalles det kanskje 😉

    5. Åå så fine regnklær!! Skulle virkelig deltatt i konkurransen, men bor for tiden i California, og har ikke snett et snev til regn på 4 måneder! Elsker bloggen din, den er utrolig flott og inspirerende! Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg