Morgenfugl og syvsovere

Klokken 7 i dag tidlig, var jeg lys våken, jeg prøvde å sovne igjen, men kart over 7 fant jeg ut at jeg fikk stå opp. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg kunne reise på butikken og handle frokost, og ikke før jeg var på butikken slo det meg at den ikke åpner før 8. I stedet for å vente kjørte jeg til Meny litt lengre unna. 08:05 var jeg i bilen på vei hjem med deilig frokost til min fine familie 🙂 

Og kvart på 9 gikk jeg opp og vekte tre syvsovere. 

For en herlig morgen med alle fire samlet ♥

Ikke at det varte så lenge, for BT er allerede ute og jobber.
Jeg har tenkt til å være lat i dag trur jeg, bare kose meg med jentene, og kanskje sy litt. Har et stoff som venter på å bli sydd litt i. Jeg skal lage en oversize genser til meg selv, og det trur jeg er veldig enkelt å dele oppskrift på 😀

Nå har vi landet i sofaen med pledd og film på TV. Ikke feil det 🙂

Ha en fantastisk dag alle sammen!  

12 kommentarer

Siste innlegg