Regnværsdag

“MAMMA, GIIISA!!” Sa Otilie helt forskrekket og pekte på vinduet da vi spiste frokost. Regnet trommet mot vinduet og det var ikke mulig å se noe mer enn konturene av landskapet på usiden. “Ja, lille venn, regnet har grisa på vinduet”. 

Det er lenge siden vi har hatt slikt regnvær, så det var på tide for planter og trær, men nå som solen har vekket oss i flere dager var det rimelig grøssent i dag. Jeg pleier å si at huset vårt er som et drivhus, når det er kaldt ute synker gradene i huset med det samme, men når solen står på varmes huset opp som et drivhus. I dag var det rett og slett så himla kaldt her inne.

BT kom hjem rett etter frokost og spurte etter stilongs, og han var allerede på andre par sko. Og snill som han er hentet han ved til jentene sine før han dro. De små tingene ♥

Nå er det godt og varmt, og jeg har tenkt til å ha en vaskedag i dag. Eller jeg er nødt til å ha en vaskedag i dag. Med tre hunder i hus blir det straks litt mer skittent her og der. Dere skulle sett gulvet etter at de tre hadde vært ute til morgen. Sølespor i hele stua!

Regndråper på rosene! Noe så vakkert. 

9 kommentarer
    1. Hei. Så fin blogg du har. Kunne du kanskje hjulpet meg med noen tips på hva jeg burde gjøre / endre på min blogg for å få flere lesere?

    2. GIIISA! Åh, jeg elsker de nydelige ordene som kommer ut av barns munn! <3 Her er det: Ooooooiiii, fiiiiishh = OI, FIN! (Ååå, jeg er fin, hilsen Olivia ;))
      Håper dere har hatt en fin dag og at husvasken gikk som en lek 🙂

    3. Cathrine Narum: Jaa, det er så gøøy 🙂 Jentene her er også gode på ordet fin ^^, “mamma fin” sier de om jeg sminker meg. Haha.

      Tusen takk, nå er husvaska tatt, ok, ikke alt, men veldig mye. Selv det ene rommet som har vært et roterom har fått gulv igjen 🙂

      Har du hatt en fin dag da?

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg