Konkurranse: Miss Veet 2015

Annonse

I går bestilte jeg fly til syden land! IIIk!! Nå har jeg ikke vært ute å reist siden jeg gikk gravid, tanken på å ha med tvillinger på en slik langtur har ikke fristet før nå. Jeg vet at nå er de så store at jeg ikke trenger å ha med tvillingvogna, og de kommer til å få en fantastisk opplevelse fordi de forstår så mye! 

Bare tanken på å legge fra seg tjukke gensere, og kle på seg bikinien er til å bli lykkelig av.
Det kunne egentlig ikke passet bedre at jeg har blitt valgt ut til å dele Miss Veet konkurransen med dere, delvis fordi leggene mine virkelig trengte en “stuss”, haha, men også fordi det er på tide å komme seg ut av vinterleggene og gjøre dem klare til sommer, sol og sydentur.  


Ida Wulff skal kåre vinneren av Norges Miss Veet 2015 i august. Vinneren får masse fine og nyttige produkter fra Veet, i tillegg til tittelen som Miss Veet 2015. 

WHAT BEAUTY FEELS LIKE TO ME, er linjen som beskriver hele konkurransen. Det er ofte de små tingene som gjør at man trives bedre i egen kropp, om det er et fint antrekk, litt sminke, nybarbarte legger eller hva det måtte være. 
Jeg elsker Veet fordi det er en skånsom og effektiv måte å fjerne hårvekst på. De har ulike varianter av hårfjerningskremer, slik at det finnes et produkt for alle.
Mine vintertørre legger var meget begeistret for en runde med Hair Removal Cream for tørr hud ^^,

Hjemmespa er ikke feil, det gir deg rett og slett et pust i bakken, samtidig som du får følelsen av å ta var på deg selv. Jeg vet i hvert fall at jeg begynte å glemme meg selv den dagen jeg fikk barn.  

Miss Veet 2015 konkurransen foregår på instagram, og går ut på at du skal vise fram “what beauty feels like to me”. Du skal altså lage en video om hva skjønnhet er for deg, dette kan være alt mellom himmel og jord siden vi alle er så forskjellige. Skjønnhet for meg er for eksempel, mine to barn som smiler, soloppgang og solnedgang, blomster, ny lakkede negler, bare føtter i sanden, strender…. Jeg kunne fortsatt en side til, men jeg trur dere skjønner poenget.

Din video skal så postes på Instagram med #Missveet2015NO og #Whatbeautyfeelsliketome


Lik Veet på Facbook, om du ønsker å få med deg nyheter og herlige quotes for oss kvinner ♥

Lykke til! 

3 kommentarer
    1. Vurdere å kjøpe meg en hund. De er jo så fine og gode! Jeg er student, så blir alene om ha hunden da. Har du noen erfaringer med slikt?
      Dere har jo hund, kunne du skrevet litt om da dere fikk henne og tiden etterpå? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg