Med beina høyt

// Inneholder annonse //

I dag har jentene og jeg vært ute i hele 7 timer i strekk, snuppene tok seg en liten daglur i hengekøya, så alt vi har gjort inne fra 11 til 18 i dag var å hente ut litt mat. Jeg har jobbet med å lage søplekassestativ, og jentene har kost seg med tegning, sandkasselek, ballkasting, sykling og blomsterplukking hele dagen. 

Dagen har vært utrolig bra, og da vi gikk inn klokken 18 var søplekassestativet ferdig. På samme tid kom BT hjem. Han grillet litt mens vi fikk oss en time out inne. Jentene slappet av et kvarter foran tv og jeg trengte en kaffekopp i godstolen sammen med litt hyggelig lesestoff.  

Finnes det egentlig noe som er bedre enn å sette seg med beina høyt etter en travel dag? ^^,

Lesestoffet er naturlig nok, foreldre & barn. Jeg er veldig kjær i det bladet, og har vært det helt siden jentene ble født. Vi har jo faktisk vært med i bladet selv for en liten tid tilbake.
Bladet er blitt 40 år, og er rettet mot småbarnsforeldre med barn i alderen 0-6 år. Redaktør, Mari Midtstigen forteller at Foreldre & Barn kommer til å skrive mer om mat, friluftsliv og aktiviteter for hele familien fremover. Det vil komme flere spennende eksperter og fokus på ny forskning innenfor helse, kosthold, søvn og oppdragelse.  

Jeg har tidligere kjøpt bladene i butikken etter som de kommer ut, jeg har egentlig ikke tenkt på at jeg kanskje heller burde kjøpt blandene på abonnement. Jeg liker ikke å binde meg til forskjellige avtaler, men da jeg ble oppmerksom på hvor mye jeg sparer på å faktisk abonnere på bladene fikk jeg en litt annen innstilling. 

I løssalg koster bladet 75 kroner, for seks måneder blir det da en kostnad på 450,- Som abonnementskunde får du seks utgaver for kun 299,- og du kan i tillegg velge en valgfri gave som du får med på kjøpet. 

Sjekk abonnomentstilbudene HER, en slik hoppeku er et av valgene du kan få med hjem i posten sammen med Foreldre & Barn magasinene. Jentene her elsker hoppekuene sine, de hopper på dem hver dag, de leker med dem uten å hoppe og de lar andre bamser få sitte på ryggen dems mens de tydelig har rollespill-lek. 

Nå skal jeg en liten tur bort i stallen før jeg skal få lest ferdig siste utgave av Foreldre & Barn, før jeg fortsetter på eksamenslesingen. ^^, Jeg vet hva jeg gleder meg mest til 😀 

Følg gjerne Foreldre & Barn på deres facebook side

God kveld 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg