I dag starter det!! :O

Mye grubling, dårlig søvn, sug i magen, hjertebank. 

Den velkjente følelsen når en eksamen er rett rundt hjørnet. 20. mai, psst, det er jo lenge til! No stress. Og så var plutselig dagen her, onsdag 20. mai. Dagen min første journalistikk-eksamen starter. :S Jeg er så spent på oppgavene at jeg nesten ikke tørr å begynne, men jeg har da ingen valg om jeg skal sanke inn studiepoengene jeg har betalt for. 

Eksamen varer i seks dager, og er en hjemme eksamen. Jeg føler jeg er godt forbredt, samtidig som jeg aldri klarer å føle meg helt trygg før jeg får se oppgavene. 

Hovedoppgaven er å skrive en nyhetsvekkende artikkel, og til det trenger man litt mer enn fem timer en normal eksamen har. Jeg bekymrer meg litt for at lørdag, søndag OG MANDAG er fridager hvor det kan bli vanskelig å få tak i gode kilder. Altså hele tre av seks dager. Hjelp!! 

Akk ja, nå får jeg reise til kontoret og starte. 

Ønsk meg lykke til da dere ♥

27 kommentarer

Siste innlegg