Sydentur

Slik som jeg GLEDER MEG!!! 
I går bestilte jeg og min venninne, Lena, hotell til sydenturen vår. Flybilletten var allerede bestilt, og hotellet var sett ut, men vi fant ut at det var rimeligere og bestille hver for seg enn igjennom et reisefirma. Lena var så drillet på bestillinger og sider å se på at jeg ble rent imponert. Så til slutt hadde vi bestilt direkte flybillett frem og tilbake – Tyrka – Norge. Hotellet kjøpte vi fra hotellets hjemmeside. 

Denne sydenturen skal nytes så til de grader. Nå er det hele to og et halvt år siden sist jeg var på sydenferie, så jeg føler denne turen er vel fortjent. I motsetning til tidligere ferieturer har hotellets krav stått høyest på listen. Med to småbarn er det viktig at det er et barnevennlig hotell med mange fasiliteter som dekker deres behov. Vi bestemte oss også for å skru opp standarden på rommet da vi kommer til å tilbringe mye tid der siden jentene legger seg i 19-tiden. Så vi skal ikke bo på det helt vanvittig store hotellet, men i villa suite som dere ser på bildene over! Gud bedre som jeg gleeeder meg! 

Dette hotellet har virkelig ALT! Badeland og lekeland, samtidig som det ligger på strandlinjen. Spa og treningsenter, pluss all inclusive som er veldig kjekt med to små. 

BT skal være hjemme og jobbe stakkar. Neida, eller joda, men det er hans eget ønske. Det er vist ikke alle som er like glad i sydens varme og late dager, må si jeg beundrer arbeidsinnsatsen hans. ♥

Nettopp derfor trur jeg dette blir tidenes jentetur. Lena, jentene og meg ♥

Og det beste med det hele, det er bare en måned til vi drar! Og det kommer til å gå fort :O 😀 

Hvilke planer har dere for sommerferien? 

54 kommentarer
    1. HEi! Nesten så jeg ikke tør å kommentere noe, i frykt for å bli kalt paranoid og negativ. Men jeg er “litt” paranoid, hehe:p Du har så vakre og søte barn, med attpåtil nordisk utseende, vær nu forsiktig der nede (noe du helt sikkert er)!
      Ønsker dere en kjempefin og velfortjent tur!:D

    2. Siden jeg jobber på hotell har vi høysesong på sommern og da jobber jeg slik at dere andre kan reise på ferie 🙂 Har derfor hatt ferie i påsken og skal på tur i jula 😀 Det så forresten ut som et flott sted 😀

    3. Dette er du såååå fortjent❤Kos deg/dere mase når tiden kommer❤1.mnd går kjempe fort❤Takk for alt du deler på bloggen❤Koselig å følge deg❤Fin fredag og helg til deg og dine❤

    4. Hørtes nydelig ut! Her blir det hjemme-ferie med bygging av terrasse.. Håper på en ok sommer, sånn værmessig ihvertfall 😉

    5. Så veldig fint ut! 😄
      Jeg og kjæresten er i Side, Tyrkia i dette øyeblikk. Vi har ikke de store ferie planene i sommer i og med at vi venter ei lita jente i begynnelsen av august. Derfor er vi heller på ferie nå. Du har masse å se frem til, har vært i Alanya tidligere og det er helt fantastisk der, eneste jeg syntes er minuset er at det er en to timers busstur fra flyplassen (Antalya) 😊

    6. Åh, det høres helt fantastisk ut! Dere kommer sikkert til å få det helt supert! Enig i det med hotellstandarden og små barn 🙂
      Jeg vet ikke helt hva vi skal i sommer. Huset skal fortsatt pusses opp og samboeren skal til Japan i høst, men noe skal vi nok få til 🙂

    7. Så digg!!! Min samboer er heller ikke begeistret for sol og strandliv, så på oss blir det tre storbyer i Europa på ti dager 🙂 Tar med mamma til syden, gleder oss masse!

    8. Litt misunnelig 😉 Kos dere masse!!! Vi skal bruke de neste 9 mnd til å bygge hus, så min “ferie” blir fri fra jobb og bygging (kun tre uker fri fra jobben vel og merke) haha men det er virkelig verdt det 😀

    9. Blir vel en tur til stambaren på Gran Canaria, så skal vi til Finnmark og besøke svigerfamilie, hehe :p Håper egentlig på å få tatt en tur til Stockholm eller Göteborg! 😀 Skal bli godt med ferie etter fagprøve ^^

    10. Har bodd på dette hotellet 3 ganger før og synes det har tapt seg de siste årene, men er fortsatt er veldig bra hotell 🙂 har aldri bodd i villaene, men alltid hatt et ønske om det, de som bor der får jo ekstra goder 🙂 kos dere masse!!

    11. Skal til Hellas med familien, også blir det nok en hyttetur eller to med venninner, og driver å bare ser på en liten roadtriptur med venninner nå, som vi håper på å få til 🙂

    12. Vi skal bygge på det gamle, dobbel størrelse så det blir nesten “nytt”, gleder meg masse mens vi sparer og sparer! Håper bare kommunen får ut fingern hihi Så håper vi får samme vestfold sommeren som i fjor 😃 da skal jeg bare nyte mens vi snekrer og skrur 😃

    13. Hei, budde på ditta hotelle for nåken år si, og da er heilt nydelig. Akkurat som på bildene! Budde i villaen som var heilt fantastisk. God tur 😀

    14. Var der sommeren 2011 sammen med familien min, fantastisk flott hotell med fantastisk badeland og nydelig strand! Stortrivdes der, og det tror jeg du og jentene vil gjøre og! 🙂 Anbefaler virkelig den italienske a-la-carte restauranten på hotellet – nydelig mat! 🙂

    15. Så herlig. Er fantastisk å reise til tyrkia med barn. Vært der 3 ganger selv.
      Vi har leid leilighet i Barcelona i sommer, skal være der en måned:) mannen har pappapermisjon i sommer:)

    16. Reiser til herlige Danmark utpå sommeren. Virkelig å anbefale for de som ikke liker sydenvarmen 😉 Ebeltoft, som vi ferierer i, er en liten by på østkysten av Danmark som er super for familier. Masse feriehus å leie der 🙂 Et tips til senere familieferier ^^, Setter også snuta mot Platanias(Kreta) litt senere.

    17. Det hotellet bodde jeg på i 2009 og det er helt fantastisk stort og fint der. Men når vi var der var det nesten bare russere på hotellet og de gjorde oppholdet utrivelig. I tillegg er det ett stykke inn til Alanya derfra. Men for en barnefamilie er det perfekt. Rett opp gata der er det jo også en seapark som kan være verdt ett besøk. Bor selv i Alanya så gled dere til en varm og fin ferie 🙂 Vi har det deilig på denne tiden av året 🙂

    18. Ønsker gjerne et blogginnlegg hvor du forteller om din venninnes tips & triks på sydenbestillinger😊 Kan jo være penger å spare 😉

    19. Hotellet så utrolig fint ut! Tipper dere får en fantastisk reise 🙂 Selv skal jeg på shopping til San Francisco, og så skal jeg 2 uker til Hawaii i bryllup!

    20. Jobber som lærer og første ferieuka går til Kreta med ei venninne jeg jobber sammen med! Husmorferie!! Mens gutta har sin siste uke i barnehagen 😊 Deretter blir det Hunderfossen med et vennepar og så Dyreparken med familien ☺️

    21. Jeg drar til London 21. Juni med tante. (Komfirmasjons gave). 🇬🇧Skal til kil med mamma, pappa, og lillebror.🇩🇪 Mest trolig også ullared🇸🇪

    22. Her blir det 2 uker ferie sammen, en i Risør og en i Danmark. Resten av ferien skal mannen bygge hus 🙂 Jeg er for tiden i mammaperm og skal kose meg med barna og bygge litt når vi får barnevakt 😀
      Hotellet så utrolig fint ut og barnevennlig.

    23. Jeg gleder meg skikkelig til jentetur med dere tre ned dit <3 det blir så innmari koselig start på sommerferien 🙂 🙂

    24. Ååh, på det hotellet var jeg på i fjor sommer. Helt fantastisk! 🙂
      I år blir det i hvertfall tur til Berlin og Amsterdam. ^^

    25. Et fantastisk hotell å ha med barn! Var der for noen år siden 🙂 Masse aktiviteter og veldig god service!

    26. Var i tyrkia i fjor, første og siste gangen jeg er i det landet! Tyrkerne er vanvittig innpåslitne, man ser bare menn i gatene. venninna mi ble tilogmed voldtatt av en kelner! fysj for et land!

    27. Jeg var på Long Beach Hotel (det første) i 2012, å jeg må bare si at det er 100% verdt det. Savner det helt ekstremt, det er like perfekt som på bildene om ikke mer! Savner det kjempe mye! Kos deg! 😀

    28. Åja, haha skreiv jeg “det første”? trodde at det var mange hotell nedover av en eller annen grunn, vell uansett, så er det tyrkias beste hotell det er jeg sikker på! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg