KJENNER NOEN EN EKSORSIST???

Da må dere være så greie å fortelle meg, jeg tenger hjelp.. 

3Ucsb3DxmC

Hehehehhaaha, kniiiiiiis! Fy søren og gøy BT og jeg hadde det i går kveld da jentene var lagt. Vi burde nok ha flere kvelder uten internett, for da er det ikke stort annet å gjøre enn å lage litt underholdning selv. Neida, joda. 

Men ja, det er vel på tide å komme med avsløringen av bildet. Dette bildet delet jeg nemlig på snapchat til å begynne med, og da det viste seg at flere syntes bildet var mer enn creepy, måtte jeg bare dele det på Instagram også. Jeg måtte ha høytlesning for BT på sengekanten over de mange spekulasjonene over hva som var galt med bildet. Vi lo og lo. 

Historien til dette bildet lyder så her: 

Jeg sto på gulvet i stuen og strakk meg, jeg oppdaget meg selv i speilet over sofaen og sa
“når jeg strekker armene slik  så ser det egentlig ut som at armene er satt på feil vei!”

“Prøv å ta på deg alle klærne feil vei” lo BT til meg. 

“Trur du det funker da? Hva med puppene” svarte jeg. 

“Ta BH´n på ryggen” 

“HAha, ja, det funker! Jeg er jo ikke akkurat brystfager uansett” 

Og slik gikk det til, jeg dro av meg klærne, festet BH´n på feil vei og fikk på meg genseren igjen med utrigningen bak. Så sannheten er at det verken er et panoramabilde, at BT er med i bildet, eller at kroppen og hode er stilt i hver sin retning. Spekulasjonene på hva som er galt med bilde ble dermed veldig festlig, et bra eksempel må være denne: 

  •  BT Står bak deg, han er ansiktet i dette bildet og tar også bilde med mobilen. Det er din kropp, men snudd endre vei enn slik BT står. Du har tatt håret bak, forover slik at det skel se litt mer realistisk ut, og slik at ansiktet til BT skal synes og passe. Har jeg rett @speiltvillingene? 

(Resten av spekulasjonene kan dere lese under bilde på Instagram)

Så kommer vi til armene, det har seg nemlig slik at jeg har hypermobile ledd (ledd som er mer tøyelig enn normalt) Så derfor kan jeg bøye albuene forbi rett linje, slik at de bøyer seg feil vei. Med andre ord er det inntrekte punktet av armen min faktisk der hvor albuen er, og det som skal se ut som albuen min er innside arm. Haha. – Det er faktisk creepy. Og hånda som tar bilde har jeg bare snudd bak ryggen (det får alle til) 😉 

Latter forlenger livet, vi får det ikke mer moro enn vi lager det til selv!  

5 kommentarer
    1. Knallekkelt bilde å se på når en ikke vet historien , jeg screenshotta det fra insta, men skjønte ikke bæret når jeg fikk lagd det større eller😂😂😂kult👍👍hva er snapadressen din? Ha en strålende søndag med snuppene☀️☀️Smelt💕klem fra Mary Anne

    2. Jeg elsker bloggen din, og synes du har helt fantastiske bilder, selv om dette var ganske creepy! Men jeg lurer litt på hvilket kamera er det du bruker på det siste bildet? Er det det du bruker til vanlig? Og er du fornøyd med det? Er på jakt etter et bra kamera som ikke er et stort speilreflekskamera skjønner du 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg