Bukkene Bruse..

Annonse 

“Tripp, trapp, tripp, trapp, tripp, trapp” 

Og jentene hyler i ventet på det store skumle trollet som ligger på lur under broen. 

“Tjoooow” spør de hver kveld de blir lagt i sengen. “Troll?” “JAAA, bukke bjuse” og de kaster seg ned på putene klare for å høre deres favoritthistorie. I det vi åpnet nyheteten til Saetre, Gjende Eventyrkjeks, oppdaget de inneholdet. For det var både Troll og Bukkene Bruse i pakka til deres store begeistring, og hva er vel ikke bedre enn hyggelige familiestunder med rollespill av eventyr og kjeksspising?

Små barn, store gleder! Det er helt sikkert.
Gjende Eventyrkjeks er en helt ny barnekjeks som er perfekt for hele familien. Kjeksen har den kjente Gjendesmaken som minner om barndommen for de fleste og er formet som figurer fra norske eventyr. Produktet er bakt med 51 % fullkorn og er uten palmeolje, sammenlignet med Gjende Original er det også mindre salt, sukker og fett. Litt bedre for både små og store! 

Kjeks er det ultimate mellommåltid sammen med frukt for vår det. Det er dager hvor planleggingen av måltidene ikke går helt etter magens, og da er det fint med en lett servering som får de små til å holde ut den siste halvtimen før middagen er klar. Denne kjeksen har blitt vår nye favoritt, og vi er alledre på god vei ned i fjerde pakke, til tross for at de er ganske så ferske på markedet. Men altså, NAM! 

Vi har helt klart en favoritt blant kjeksfigurene (til tross for at de alle smaker det samme), TROLLET! Det er vel av den enkle grunn at jeg overdramatiserer litt når trollet skal ta bukkene som går over broa til seters. Trollet for dem er ikke skummelt og farlig, trollet er latter og kiling fra en mamma med grimase og mørk tullestemme. 

Knas, knas. 

“meje?” (mere?)


Ønsker du å lese mer om Saetre sine produkter, må du gjerne ta deg en titt HER.

Og neste gang du skal på butikken, vet du hvilken kjeks du skal kjøpe.  

20 kommentarer
    1. Denne pakken skal definitivt kjøpes neste gang jeg er på butikken 😀 Synd ungene har lagt seg nå, hvis ikke hadde jeg dratt med en gang! hehe! God reklame med andre ord 😛

    2. Herlig =) Jeg er glad i gjendekjeks selv, og den er en av de få kjekstypene jenta mi får lov til å spise. Jeg og mannen min satt faktisk og snakka om denna kjekspakka her om dagen, de små trolla minner meg om “kjærlighetsekspertene” fra Frost, hehe. Har du sett den? =)

    3. Monica BJ: Ja, det har du rett i 😀 Jeg har sett frost så mange ganger at jeg til stadigheten går å synger sangene uten å tenke over hvilke sang jeg synes. På butikken for eksempel. Hihi. Men det er en veldig fin film da, og jentene synes jo det er veldig stas med filmer det er mye sang og musikk i 🙂

    4. Digger bloggen din – du er kjempeflink!
      Men nå er det blitt veldig mange annonseinnlegg den siste tiden. Skjønner at bloggingen er en jobb, og at det er slik du tjener penger, men kanskje du kan la det gå litt lenger mellom hver gang? 🙂

    5. Hilde: Det er desverre slik at jeg ikke bestemmer datoene, så noen ganger kommer de litt tett, mens andre ganger kan det ta lang tid i mellom 🙂 Håper du står over, og leser de andre innleggene, om reklamen plager deg. 🙂

    6. Tusen takk for svar! Da skjønner jeg hvorfor det kommer litt ett. Lar meg ikke skremme så lett, altså :).

    7. Jeg liker annonse innleggene dine! Flotte bilder. Morsom tekst. Hverdagslig og lett å relatere til
      Jeg har tenker ofte “Jeg kan ikke leve uten!” når jeg har lest meg gjennom 🙂 Gjendekjeksene er kjempegode ! Vi delte en pakke på familietur, så veien over fjellet hvor barna som regel sovner ble til en morsom eventyrstund 🙂

    8. Christine: Så godt å høre 🙂 Heldigvis så kan jeg velge mine reklameinnlegg, slik at jeg skiver om det jeg selv liker og synes er hyggelig å dele 🙂

    9. Fy søren, det er så tydelig at du elsker barna dine, det er så vanvittig koselig å se!
      Jeg har ikke kommentert før, så kan jo legge til at jeg synes det er veldig gøy og hyggelig å lese bloggen din, og ekstra gøy var det da det gikk opp for meg hvem du var! Jeg var sammen med (for å anonymisere litt) CEG på ungdomsskolen, så omgikk jo mange av dine venner i Re på den tiden (også deg noe). Jeg er fra Nøtterøy, ikke sikkert du husker meg. Men uansett, veldig gøy! 🙂

    10. Susanne: Så morsomt å høre. 🙂 Får opp et vagt bilde jo, hadde sikkert kjent deg igjen om jeg hadde sett deg, for jeg er litt for dårlig på navn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg