Note to self..

  • ikke legg igjen maskaraen på stuebordet. 

Da jeg sto og sminket meg tidligere i dag, hørte jeg Olivia begynte å gråte i stua, jeg var midt i maskaraarbeidet, så jeg gikk ut for å se hva som var på fære mens jeg fremdeles jobbet meg igjennom øyevippene. Jeg ble sittende i stua, Olivia ville ha mammakos. Etter litt gikk jeg tilbake til badet for å fortsette sminkeprosessen, men det var en ting jeg glemte igjen.

(Litt senere) 

“OOi, oi, eh, jenter, den er mamma sin!”

De to små frøknene kikket opp på meg, med et rampete smil, de hadde fått fatt på maskaraen og de skulle sminke seg. Jeg kunne lese i øynene dere: 

Hvorfor kan du, og ikke vi?? 

MMM, derfor? ↓

De skal da ha for forsøket. De har åpenbart forstått hvor maskaraen skal være, men er vist enda noe ustø på hånda. 

La dere forresten merke til hvor stilige vi er i dag med matchende kosebukser? 
Jeg fikk besøk av ei bestevenninne i går kveld, hun lurte på om jeg kunne vise henne litt med symaskina, så mens hun lagde seg en topp, sydde jeg en ny bukse. Stoffet er dette

Ha en fin fin lørdag alle sammen ♥ 

– Følg speiltvillingene på facebook – 

33 kommentarer

Siste innlegg